Critternation och savic royal 95
Hej! Jag ska köpa en större bur men vet inte vilken. Jag har kollat upp priser osv och den billigaste savic royal jag hittade var runt 3000kr på zooplus och critternation hittade jag för 2045kr på amazon. På utseendet tycker jag att critternation ser bättre ut pga SR är väldigt robust och stor, dessutom är sidogallerna på det 'fel' hållet. Så vad jag vet pekar allt åt att köpa critternation. Någon som har någon utav dom för utvärdering eller bilder ?
På amazon är det nog bara en enkel för 2045, rs:en är dubbel. Men hittar du en billig cn så skulle jag säga satsa på den, den brukar vara dyrare, men den är finare och finns mer reservdelar! :)
En dubbel är bra för max nio råttor och en enkel max 5 råttor skulle jag säga :)
Råttor, råttor och lite mer råttor!
Testade om det gick att beställa cn på amazon, men till min adress gick det iallafall inte :) Så tror nog du får satsa på rs
Jag beställde min RS från Tyskland, har för mig att det gick på cirka 1200 med frakt och allt. Kommer dock inte ihåg var jag beställde den…
Värt att söka, i vilket fall.
Jag har både critter nation och RS.
Jag gillar RS mer, eftersom critter nation gallret har väldigt stora hål emellan. Så man bör endast ha hanar i en sådan, eller väldigt stora honor. :/
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Men critter nation tror jag har mindre hål imellan gallerna. De har ungefär 1.25cm. Är du säker på att du inte har ferret nation?
Hm, ska kolla när jag kommer hem imorgon. :)
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
#4 Den polska hemsidan vet jag av fler som beställt ifrån, så den kan du lita på! :) Vill du verkligen ha en critter nation, så kör på den!
Ni som beställt från polsk eller tysk sida, kan ni länka (eller skicka PM)? Hur hittar ni de sidorna? :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Critter Nation har 1/2" (halv tum) mellan gallren dvs ca 1,25 cm.
http://sklep.canifel.pl/ är den Polska sidan som säljer burarna.
Sambon och jag funderar på att beställa en själva.
Jag kan just få en 162 två vånings bur på ca 3500-3600 kr inklusive frakt. Eller en 162+163 (extra våning till 161 eller 162) för ca 5200-5300 inklusive frakt.
Nu kan ju jag prata polska så det är lite lättare att ta sig fram då förstås ;-)
Har även varit i kontakt med Midwets internationelle säljchef och kollar priser, frakt och tillgänglighet i Europa.
Tack ! :)kan inte att its polska men det går kanske att Maila en beställning på engelska när/om det blir dags :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#Zabbio Det borde det gå då andra uppenbarligen lyckats med detta.
Lycka till!