Savic Suite Royal XL-tråden
Har ögonen på denna buren & 2016 ska bli året då en av dessa hittar hem till mig. Har inte hittat någon tråd med massa inredning, åsikter osv. av denna medan det finns av rs95 så dela gärna med er av bilder, tips, råd, åsikter osv. 😉
Sharing is caring.
Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. 
Hade också ögonen på den! För mig blir det inte förs än efter jag tagit körkort dock ;)
To be råttägare. For now webdesigner. https://neiwi.com
Den verkar inte ha köpts av många eller så har de bara inte delat med sig direkt.
#1 Låter som ett klokt beslut! 🙂
Jag väntar fortfarande på min. Den är i Hamburg. Beställt från zooplus. Längtar efter den men beställde den helt klart i fel tid nu när det är så många röda dagar och klämdagar.
#3 När beställde du den? 🙂
Den 21 dec. Då betalade jag in och den 23 dec började dom med frakten av buren. Så går i väntans tider.
Är lite dåligt på att fota buren när jag ändrar inredningen, men här kommer några bilder i alla fall 🙂
I fb-gruppen Råttorna finns en hel tråd med en massa bilder på både RS 95 och RS XL. Bara att söka på "Royal Suite" så borde den dyka upp.
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Är inte så aktiv på fb längre men tack ändå!
Finfin bur :>
Följer :)
Vi har en sån bur och älskar den, vill följa för å få mer idéer :)
Idag kommer buren!!
#10 Arrgh, vars får folk tag på allt rosa. Blir ju nästan arg.. Sjukt fint i alla fall! 😃
Råttor, råttor och lite mer råttor!
#11 Haha, enkelt! Man bara köper filtar på Rusta, ÖoB och Dollarstore och syr saker 😃 Det rosa klätterrepet är ett grimskaft från Hööks som jag har satt karbinhakar i :) Tack förresten!
Åh vad fin bur😍 Är allt fleece eller har du vanligt tyg också? Syftar mest på bottenplanet.
#13 Tack! På bottenplanet ligger en handduk från Jysk. Resten är fleece, förutom det yttre tyget på "hjärthängmattan" på nedervåningen :)
Är det enkelt att din bur börjar lukta när du har så mycket tyg? Hur gör du när du rengör? Har du ett till set med fleece?
#15 Nej, jag tycker inte att det börjar lukta särskilt fort. Vissa hyllor och vissa hängmattor används mer, så de får man givetvis byta oftare :)
Haha, jag har sjuuuukt mycket fleece, så jag bara slänger de smutsiga hängmattorna i tvättmaskinen och sätter in nya. Syr i omgångar, så jag har fleeera uppsättningar 😃 Har dock bara två uppsättningar rosa, men brukar byta färgtema lite då och då