Akut omplacering av 2 honor, Göteborg
Djurhemmet The Attic som drivs av mig och min sambo omplacerar akut två unga råtthonor på ca 8 veckor. Tjejerna räddades från ett öde som ormföda, men eftersom de är mycket rädda och skygga behöver de tid och engagemang för att bli bra sällskapsdjur. Då vi varken har tiden eller resurserna de behöver så söker de akut ett nytt hem - och skulle vi inte finna ett inom rimlig tid känner vi att det är bättre att de får somna in än att leva i rädsla. HONA 1 Födelsedatum: Oktober 2015z färg, teckning o hårlag: Husky Roan, slät, toppörad. kön: Hona kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Minst 6 stycken. faderns namn, födelsedatum, vikt: Okänt. moderns namn, födelsedatum, vikt: Okänt. syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Tjejerna behöver omgående komma till en person med tid och resurser att göra dem till trygga individer, vilket vi inte kan göra här på djurhemmet. omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Okänt. Ska dock flytta tillsammans då de är systrar och håller av varandra mycket. pris: 0 kr. ort där råttan/råttorna finns: Göteborg. telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): Svar i tråden här på iFokus, samta/sms till mobilnr 0760-100837, eller mail till jasminebergh@yahoo.com
"The only true knowledge is in knowing you know nothing".
- Socrates
"The only true knowledge is in knowing you know nothing".
- Socrates
jag kan ta ena om det är okej
Vilka fina töser, jag hoppas de hittar hem
To be råttägare. For now webdesigner. https://neiwi.com
jag kan ringa dig