(S) Tre underbara bröder
Födelsedatum: 26/08-14
Färg, teckning o hårlag:
Grim, Black self, topp, velveteen
Gory, Black ambk, topp, velveteen
Psyko, Black irish mm, topp, slätKön: Hanar
Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 14 stycken
Faderns namn, födelsedatum, vikt: Nimbus, 13/12-13, vet ej.
Moderns namn, födelsedatum, vikt: Arwen, vet ej, vet ej.
Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Efter mycket tänk och efterkännande har jag kommit fram till att det bästa för mina killar är att dom får flytta till ett bättre hem.
Anledningen är att jag helt enkelt inte orkar förlora fler och efter att fler och fler gått bort så dör intresset tråkigt nog med det, något som jag har haft svårt att erkänna för mig själv.
Grim, Gory och Psyko som dom heter är födda hos mig efter en flört bakom ryggen på mig.Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: De är stabila och mysiga, Psyko får man dock plocka upp långsamt annars blir han pipig och inte samarbetsvillig men ingen har någonsin bitits eller visat aggressiva tendenser.
Pris: Pengar är inte det viktiga.
Ort där råttan/råttorna finns: Karlstad, Värmlands län.
Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): eijahenriksson@outlook.com
Finns även en Savic Royal suite double att köpa till om man vill eller separat.
Riktigt bra skick, väldigt lite gnagd på i ena bottenplasten men är inget som stör eller knappt märks och ena hyllplanet är lite sprucket på ett ställe men är lagat.
Buren plus alla tillbehör som hängmattor, vattenflaskor och massa mer.
2000:-Två av bilderna hamnade upp och ner, ingen aning om varför..
Oj vad mysko. Hade en toppörad svart hane vid namn Psyko också för inte så länge sedan o; (Ursäkta trådkapning!)
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
#1 Hehe, vilket sammanträffande :)
Ja! :D
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Tråden kan låsas då killarna fått ett nytt hem :)