(S) diverse tillbehör
Säljer diverse tillbehör till råttor pga måste rensa och få mer plats i källaren.
Allt är i mer eller mindre använt skick. Inget är rengjort (vilket syns på bilderna, en tvätt så är allt fräscht igen) och har stått i källaren i 1 år.
Om jag inte svarar här på rif, så skicka iväg ett mejl till sofialinnea888@hotmail.com
Allt finns att hämta utanför Västerås.
Men suck att man inte har vägarna förbi västerås! Ser flera saker jag vill ha ju 😕
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Intresserad, paketpris? :D
Råttor, råttor och lite mer råttor!
#34 Du kan ju kolla om zickan har lite plats i sin källare att hålla lite saker åt dig tills du har vägarna förbi 😉
#36 Skulle jag få kunna reservera ett gäng saker så får jag kolla med Zickan imorgon om det går att muta till sig lite lagringsplats? 😃
Om det är OK så är det följande inlägg:
Mäh, Elak Zickan 😎
Är intresserad av #18 & #25 om de kan skickas mot frakten :)
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#40 redan sålt :)
Hej. Skulle vilja köpa alla tyger och grejer som finns kvar om det finns en möjlighet att hämta det nästa vecka och om man skulle kunna få ett prut-mån. Vilka grejer finns kvar? :)
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
#42 har svarat på ditt mejl :)
Är mitt uppe i en flytt denna helg och måste bli av med alla mina råttgrejer asap.
Sänker priset på alla grejer till 150kr. Kan lämnas/ hämtas i västerås denna helg, annars åker det på tippen. Kan ev ta med det ner mot/till skövde på måndag då jag åker dit med bil
Men det var ju bara toalådorna kvar?
#38?
#45 nej köpet blev aldrig av så allt finns kvar :)
Vill väldigt gärna köpa grejerna åt en kompis i julklapp! :)
Köper allt då. :) Ska bara kolla om hon kan hämta upp dom :P
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
#44 Jag ska till v-ås imorgon, kan köpa detta:
#8, #9, #11, #14, #15, #22, #27, #29, #30,
OM vi hinner få kontakt tills dess (har inte surfmobil så det kan ju faktiskt vara svårt) förstås samt att det inte är för långt avvikande från min färdväg…

Jag har köpt allt idag, Sorryyyy…
haha, ok, bra så det slapp gå på tippen