Vad tror ni om den här buren?
Nä, jag glömde inte buren
Jag använde firefox, men där kunde jag inte skriva mer än rubriken!? Gick ju bättre med explorer.
Jag är nybörjare på råttor, vi har två tjejer på fem veckor. De bor i en undulatbur nu, men jag söker större boende till dem. Så, tror ni detta kan vara nåt? Den stora buren i trä.
Vart e buren ? (;
? vilen bur då? :) (P.S jag tror du glömde buren?
Ser stor och fin ut iaf :) Nackdelen är väl mest att det kan börja lukta om buren om den inte är lackad och om du inte skyddar träet iom att piss tränger in.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
vad fin :D
Är det en öppen gallerbur du vill ha tycker jag du gott kan kosta på dig i ett mer hållbart material än trä.
håller nog med Grodan, en fin stor gallerbur är nog bättre eftersom trä burar har en tendens till att dra åt sig lukten. ibland finns det jätte fina burar till bra pris på www.blocket.se du kan ju kolla där om du inte redan bestämt dig för träburen förstås :) eller så kan det finnas folk här inne eller på www.zoonen.se där kan det också finnas nån som vill sälja sin bur.
Men annars är trä buren jättefin och stor. :)

#6 Fast träburen går ju att lacka också. Och lackar man ordentligt så håller den nog ett bra tag.
Fast gallerburen kan hålla flera år mer än träburen. Jag gillar att bygga själv, men skulle det funnits en redigt gigantisk gallerbur som passar mig och mina råttisar så skulle jag nog valt den före. Lite lättare att rengöra:)