Ev omplacera/ söker ny vän
Imorgon ska jag till veterinären med min ena råtta, och jag kommer troligtvis åka därifrån utan henne… kvar har jag hennes syster som blir 1 år vid årsskiftet.
Jag vet inte om jag ska omplacera min jag har kvar eller hitta en vän till henne… så detta är väl en lite koll om någon skulle va intresserad eller vet någon som har en vän till henne.. Vill inte ha fler än två råttor så endast en kompis är aktuellt isåf. Hade inte tänkt fortsätta med råttor men att omplacera Lilo (systern som blir ensam) vet jag inte om jag klarar.
Som sagt inget bestämt men detta är en liten koll, vill ju inte att hon ska sitta ensam.
Vi finns i Norrköping.
Är hon frisk och trevlig skulle jag absolut kunna ta henne. Du skulle få hälsa på om du har vägarna förbi och få se bilder. Jag har två systrar på 1,5 år som tagit emot nya råttor bra förut. Jag bor i södra Stockholm och kan köra ner eller mötas upp i tex Nyköping. Förstår att det är väldigt jobbigt för dig.. :/
/Surpan
Har du någon mejl eller så så kan vi pratas vid lite? Min mejl är naiijnos@live.se
Mejlar nu! :)
/Surpan