(S) Perfect bur i Göteborg
Har en Perfect bur jag kommer ha till salu snart. L 79 x B 52 x H 99
I jättebra skick, inget trasigt eller tuggat på. Alla hyllor följer med men inte skålen och flaskan Smiley smile
Här kan ni läsa om buren.
Finns i Göteborg. Jag har haft vuxna honor i den utan problem. Inte nätat den.
600kr . Läs mer om buren i länken nedan. Bild tagen från sidan.
http://www.zooplus.se/…/g…/burar_hagar/chincillaburar/383577
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
Kan skicka med två toalådor gjorda av gröna smartstore lådor som är gjorda för att inget ska kunna skvättas ut samt en rosa lite större katt toa som jag haft på botten där jag gömt mat :)
Hur är buren att städa? Man kan ju dra ut botten ser det ut som? Men tänker på hyllplan, med de väldigt små dörrarna?
#2 Det är inga små dörrar utan dörrarna är stora. dom är L 29 x H 36 cm. man når superlätt i hela buren och den är otroligt lättstädad. Hyllplanen är jättelätta att få bort, inte som såna hörn hyllplan med skruvar och så, dessa hakar du bara loss.
puff
Hej! finns buren kvar? Vet du vad det skulle kosta att skicka den? Jag bor en bit från Göteborg.
#5 kan kolla upp det om du vill. men räkna med 150-200 kr skulle jag tro. Det går att få paket platt iaf. Vart bor du då?
Söderfors…några mil norr om Uppsala😔
Säljer för 500 kr om den åker snarast!
Hej! Vi är intresserade, bor i Borås så det är inte så jättelångt att åka. Har du bilder på din egna bur? Är den sliten? Tänker på gnagd botten eller galler eller liknande. Hur brett är det mellan gallrena?
#9 är tyvärr bokad nu.