Råttor säljes sthlm,
Hej!
Jag har två flickor som ja haft i ngefär 2månader nu. Jag kan tyvärr inte ha kvar dom då min arbetssituation har förändrats, hur ont det än gör så måste jag tänka på deras bästa å ge dom ett nytt hem där någon har mycket tid för dom och kan ge dom det bästa i detta liv. Jag ser helst att de kommer till någon som vet mycket om råttor då den ena tjejen e lite tillbaka dragen med nya människor och jag vill absolut inte att dom hamnar fel. Jag kommer också vilja kolla av hur det går och hur dom trivs så jag vet att dom mår bra i sitt nya hem. Just nu bor dom tillfälligt hos min mamma där jag hört att dom inte trivs särskilt bra då dom mest sitter inne i buren och inte vill gå ut. Jag tror att dom skulle trivas mycket bra med andra råttor också om man har det sen innan. Jag kommer infoga bilder tills imorgon.
Grisen: Hel grå med vit täckning på magen. Mycket social och väldigt nyfiken liten tjej. Springer alltid runt och gör bus och spriger oftast efter fötterna .
Isis: Svart vit täckning. Tillbakadragen för nytt folk å nya miljöer så hon behöver lite mer tid och gos av sin nya ägare, efter lite godis så kommer hon vänja sig och komma fram kan jag garantera. Också en busig liten tjej som lite försiktigare undersöker saker.
Båda är födda vecka 34
Vart någonstans i stockholm befinner de sig?
Dom finns i Farsta, för mer information så kan du mejla mig om du är intresserad rebecka11@hotmail.com :)
HEJ jag behöver verkligen ett hem för dom nu nu nu jag kan inte vänta det är bara synd för dom att dom knappt är utanför buren då jag jobbar 24/7 och min mamma kunde inte ha kvar dom. Även om någon bara kan ha dom tillfälligt och omplacera dom till någon som är seriös och kan ta hand om dom resten av livet. Snälla jag kan nt ha kvar dom och vill nt se dom vara såhär instängda!!
Jag har skickat ett mail till dig.