Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 850 ggr
MissanTissan
0

Stronghold

Någon i Stockholmsområdet som sitter på Stronghold och vill dela med sig? Driver ett omplaceringshem ur egen ficka och har redan varit hos veterinären 5 gånger på två månader.

Kan självklart betala en peng för det.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Alwyn
0

Det är jobbigt det här med Stronghold, att det är så dyrt och kräver recept… men jag antar att det finns en orsak till att det är som det är. Har du behandlat samma gäng fem gånger utan att få effekt? I så fall, hur har ni gått till väga?

MissanTissan
0

Jo, det är ju det..

Det är en ensam marsvinshane. Som har skabb, fick tips om att testa stronghold först.

zickan
3

Olagligt ge över läkemedel som ligger på recept. Bara åka till veterinären. Det som hör till med att ha jourhem. Kostar en hel del med veterinärvård. Jag vet, hjälpt råtthjäpen många år. Många utgifter på att få stronghold. 

Är du smart ringer du runt i sthlm och kolla på vem som har billigast undersökningskostnad. Oftast billigare på privatkliniker än stora.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Alwyn
0

Jag håller med Zickan här, vet att det känns tråkigt med pengarna men det är bäst att gå till veterinären helt klart!

MissanTissan
0

Okej, blir veterinären igen då!

ScarletMajesty
1

Kan rekommendera smådjurskliniken i Knivsta. Åker från söder om Uppsala för att åka dit :) fått Stronghold utskrivet av dem. Däremot fick jag lite extra utskrivet genom att jag sa att jag hade två råttor mer än jag har för att få lite över efter behandlingen (5 råttor som hade både löss och skabb :( )

MissanTissan
0

Okej! :)

Grodan
0

Ring veterinären du var hos sist och säg att du behöver mer. Det går oftast bra om det är inom ett par månader.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MissanTissan
0

Okej! Vi har bokat tid hos veterinären och jag kan inte boka om tiden under helgen och måndag är min enda "sov in dag"