Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1515 ggr
fridaanna87
0

(S) 2 råtthonor + Furet Tower m. tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 8
Förhandsgranskning av bild 2 av 8
Förhandsgranskning av bild 3 av 8
Förhandsgranskning av bild 4 av 8
Förhandsgranskning av bild 5 av 8
Förhandsgranskning av bild 6 av 8
Förhandsgranskning av bild 7 av 8
Förhandsgranskning av bild 8 av 8

Har tagit det jobbiga beslutet att låta min två råtthonor få byta hem då jag inte känner att de får möjlighet att nyttja all sin energi och nyfikenhet här hos mig. Då jag bor i en etta blir det för svårt att låta dem springa så fritt som de skulle vilja, så jag vill att de kommer till ett lite större hem där de kan springa fritt större delen av dagarna, gärna med fler kompisar men då de är två kan de även komma till ett tidigare råttfritt hem. De kommer från Kattvikens Råttor, Islandskullen. De heter Agnes (Vordís) & Elin (Gleida) och är födda 22/3-15. Agnes är en Agouti toppörad (db) slät, Elin är russian blue agouti dumbo rex. Båda är spralliga, nyfikna och energiska tjejer som gärna klättrar på både människor och hyllor. De är inte skygga mot människor och är handtama men inte så förtjusta i att bli fasthållna. Dock klättrar dom gärna upp och sitter på axeln eller armen, och nosar och pussas lite snabbt innan nästa äventyr!

Har en Furet Tower att sälja till, använd i ca 8 månader. De gnager lite på gallret men det är inget som syns än och inget gnagt i botten så buren är hel och nästan i nyskick! 
Har även mycket tillbehör: (2 sputnikar, 2 hörntoaletter, rör, fleecetyg(använt och tvättat), 2 stora PS fångst, 2 vattenflaskor, 2 matskålar i rostfritt stål, 5(?) grå hörnhyllplan, 2 stegar, 1 tunnel i tyg/fleece, 2 hus, 3 selar, 1 klosax, 1 kattleksak, 1 salladsboll, 1 ”matpinne”, 2 hängmattor, 1 "hänghus", 12 borrismattor(använda och tvättade), 2 transportburar mm) samt den kattsand(till toaletter) + det Torrfoder som finns kvar (egen blandning efter teratos recept)

Pris:
Enbart råttorna - 600kr.
Råttorna+furet tower med de tillbehör som kom med buren – 1600kr
ALLT för 2000kr

Finns att hämta i Göteborg då jag tyvärr inte kan ta mig någonstans.

rosatokyo
0

Vill bara påpeka att det är en furet XL du har. Furet towern är dubbelburen :)

fridaanna87
1

#1 nej, jag har en Furet Tower - använder bara halva buren just nu. Andra botten syns på ena bilden med tillbehör.

sardin
0

Om jag ändå inte behövt vänta till bättre tider.. :'/ Vill plugga färdigt först. Men de är supersöta! :)

Chronophobia
0

Jag är intresserad av tjejerna :-) Jag och min sambo har en kastrerad hane samt en hona sen tidigare som blivit "väldigt gamla väldigt fort", och för några dagar sen fick vi avliva vår tredje hona pga juvertumörer. Jag bor också i Göteborg och har en egen Furet Tower som våra råttor bor i :-) Har du några bilder på dina tjejer?

"The only true knowledge is in knowing you know nothing".

• Socrates
Kymisen
0

Har du hittat hem till tjejerna?