Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 645 ggr
fiigaro
1

(O) 4 råttpojkar

Födelsedatum: 4/8-14 (roanen) vet ej (himalyan) vet ej (agoutin) vet ej (agouti verigated) Färg teckning hårlag: Släta, cinnamon husky roan, dumbo. himalyan, agouti, agouti verigated. Toppörade Kullstorlek vid födsel: vet ej Faderns namn, födelsedatum, vikt: vet inte på någon. Moderns namn, födelsedatum, vikt: vet inte på någon. Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Då jag nu för tiden knappt är hemma så har jag tyvärr inte så värst mycket tid för dom, vilket inte känns rätt. Därför känner jag att dom nog får det bättre hos någon som har all tid i världen för dom. Hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: dom är super snälla pojkar, kan vara lite små tjafs dom emellan men det är bara "bustjafs" väldigt snälla pojkar som accepterar andra råttor uta problem. Ort där råttorna finns: umeå, Västerbotten Pris: 500 Om man så skulle vilja så finns det en bur (perfect maxi smådjursbur) och lite inredning mm.. som jag vill ha 200 kr för. Skriv pm så kan ni få bilder på råttorna och buren om ni vill. :)

Mymlan&Vifs
0

Det låter som ena jättefina råttor! Hade det inte varit för att jag bor söder om Stockholm och redan har 4st råttdamer hemma så hade jag gärna tagit emot dem! 
Men jag kan i alla fall hjälpa till att knuffa upp inlägget. 🙂

Har du några bilder?