Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1034 ggr
lekandur
0

Råtthona skänkes/omplaceras!

• 22/12 -14
  • Galadriel - Slät agouti eubk
  • Hona
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - vet ej 
  • faderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej
  • moderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej
  • **Jag vill se om någon kan ta sig an min råtthona Galadriel. 
    Hennes burkamrat ska få komma till råtthimlen i morgon förmiddag då hon har tumörer och nu fått snedskalle. 
    **
  • **Galadriel köptes i djuraffär ( _ja jag vet bättre nu..)
    _ Hon har alltid varit en nervös råtta. Ganska skygg också. Men med handen på hjärtat så har jag inte riktigt haft tid att jobba med henne Skäms Trots det så har hon ALDRIG bitit mig eller någon annan, inte heller visat några tecken på aggresivitet.
    Hon är inte aktiv utan en riktig mespropp som helst skulle vilja ligga och få godsaker 24h om dygnet. Därför är hon även en tjockis.
    **Så ifall det är någon som vill ha en äldre lågrankad råtta så finns hon i Norrköping tills i morgon då hon kommer få följa med sin burkompis då jag inte längre har tid eller plats för att fortsätta. 
    **
    **
  • Hon kommer som hon är. Jag kan skicka med en sputnik och en liten transportbur om man önskar det.  Bilder kan skickas vid intresse
  • Norrköping
  • 0720303139, skicka gärna sms för direkt kontakt. _ Jag gjorde en intressekoll på mina två råttor för ett tag sen men nu har som sagt min fina Eówyn fått en tumör och snedskalle så därför är det sista chansen här ifall det finns något hem. Det är ingen utpressning eller så. Jag nämner avlivningen för att så är fallet. Jag kommer inte fortsätta med råttor på ett bra tag och att låta henne gå ensam skulle bara vara elakt. Så därför får hon också somna in tillsammans med sin kompis om vi inte hittar något hem till henne _🌺

Här är mitt andra inlägg.*

Peppar peppar ta i trä!

Where you invest your love
you invest your life 

Delfinen02
0

Nej! du kan inte avliva henne om hon är frisk. För att du inte kan ta han om henne. varför köper du om du ska avliva henne? Snälla gör inte det!

Kalli
1

Tycker också att det är synd att avliva en ung frisk råtta och om det går att ordna transport kan hon såklart bo här.

Chronophobia
0

Hon får gärna komma till mig i Göteborg om det går att ordna transport!

"The only true knowledge is in knowing you know nothing".

• Socrates
lekandur
1

Jag tycker också att det är fel där av gjorde jag denna intressekoll.

Men är det 100% säkeret att hon kan komma till någon av er om vi fixar transport? För jag vill verkligen inte avliva henne men jag vill inte heller att hon ska vara ensamråtta!

Eftersom att både #2 & #3 har erbjudit sig så kan jag inte avliva henne när jag vet att hon hade kunnat få leva. Då tycker jag att vi söker med ljus och lykta ifall någon kan fixa transport. För det skulle bara vara elakt att hon får gå som ensamråtta i 1-2 veckor och sen somna in för att det inte gick då hade hon kunnat somna in med sin burkompis.

Så att förtydliga jag tar då inte med Galadriel till vetrinären idag så får vi fixa snabbt som ögat någon transport till en guldvärd människa!! 🌺

you invest your life 

Kalli
2

Vi bor på samma plats, Göteborg. Jag har egentligen inte tänkt skaffa fler råttor just nu så om #3: vill får hon gärna stå först i kön. Men skulle det av någon anledning inte funka så tar jag inte tillbaka mitt erbjudande. Tror flera här inne kan gå i godo för att jag är seriös och tagit flera omplaceringar.

lekandur
2

#5 jag har världens finaste vänner som har hjälp mig idag! Så på lördag kommer det en tjej från linköping och ska hämta henne!! 🌺😍

you invest your life 

Kalli
0

#6: Glädjer mig att höra att allt ordnat sig. 🙂

Chronophobia
1

Vad skönt att det löste sig! Skulle situationen förändras är hon dock fortfarande välkommen hit :-)

"The only true knowledge is in knowing you know nothing".

• Socrates
lekandur
1

Alltid skönt att veta, ska framföra det  men förhoppningsvis så får hon leva ett bra tag till på ett och samma ställe och få somna in när hon är själv redo :)

you invest your life