Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 342 ggr
Terato
0

Sizzla och Klarinett

Nu har Arinellas Sizzla och Ales Klarinett flyttat hem till mig!

Det är två underbara tjejer som är mycket orädda, nyfikna och sociala med häng och de har redan krypit raka vägen in i mitt hjärta! Jag är överlycklig! :D De är runt 9 månader gamla. Klarinett(agouti variegated) kommer från Ales instrumentkull och Sizzla(cinnamon rex) från Arinellas hip hopkull.

Slänger in en bild sen!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

gogogo
0

hihi vviiiill se bilder! :)

Mymlan
0

Har Ale´s Orgel.. En underbar tjej..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Ninja
0

Vad roligt att du har blivit råttägare nu med! Skynda dig med färska bilder nu. ;) Skrattande

Terato
0

Men jag har ju inte tid att ta bilder på dem märker jag! haha, är för upptagen med att pussa på de godbitarna att jag glömmer bort det! Nej men det kommer bilder.. snart!

teratos.r8or.se

Terato
0

Nu har jag lagt in lite bilder i pixbox!

http://www.pixbox.se/alb_show_id570476_page0.html

teratos.r8or.se

Terato
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är alltså lilla Arinellas Sizzla:

Hon är en modig, kontaktsökande, pussig och på tok för smart tjej! Jag har gjort allt för att dölja sladdarna till datorn bakom en liten byrå som jag sköt under datorn. Jag märkte att hon lyckades komma bakom ändå så fick justera med andra medel. Men hon luskar hela tiden fram nya sätt att hoppa upp och komma förbi alla hinder! Min lilla gotjej! Men hon är fantastiskt lätt att ta upp också. Protesterar inte ett dugg!

teratos.r8or.se

Terato
0

Och här är Ales Klarinett(som heter Klara hos mig)

Hon är lite blygare men kan absolut inte påstå att hon är rädd. Hon låtsas lite ibland! Medan Sizzla glatt hälsar på alla så vill Klara lära känna dem lite först. Och hon hittar sina favoriter! Så fort jag kommer in i rummet när de springer på golvet så ställer hon sig på bakbenen och vill upp till mig. Även hon har underbart häng och är så lätthanterad och pussig!

teratos.r8or.se

Terato
0

Det bästa av allt är ändå att pojkvännen som hela tiden sagt att råttor är äckliga och otäcka djur faktiskt är jätteförtjust i dem! Han tycker de är jättegulliga! :)

teratos.r8or.se

gogogo
0

åhhh va fiina :D

TopasPearl
0

Gud så söta råttor!

#8 Jo men så är det med mina vänner också, tycker att de är äkliga, men när de väl träffar dem kan de inte slita blicken från dem:)