(O) Råttbröderna Devil och Lucifer
Nu omplacerar jag Devil och Lucifer eftersom jag inte klickat med dom och jag vill att dom får den kärlek dom förtjänar och ett hem där dom får mycket motion eftersom dom är vana vid det.
Grabbarna är hur underbara som helst, inga problemråttor alls. Dom är sociala, nyfikna och väldigt mat-glada. Dom är underlägsna och flocksmarta. Dom har bott med 4-5 andra råttor mesta delen av sitt liv och har inget emot nya råttor. Dom har stamtavlor och kommer från "Pyttes Råttuppfödning" Enda sättet att se skillnad på dom är teckningen på magen. Den som har minst vitt är Devil och den mer lite mer är Lucifer. Säljer dom endast tillsammans då dom är väldigt tighta och älskar varandra. Är väldigt mån om vart dom hamnar och vill hålla kontakten efter omplaceringen. Hittar jag inte rätt hem får dom stanna hos mig.
Dom är båda Agouti eubk och är toppörade. Dom är mindre en ett år.
Dom finns i Stockholm.
Om man vill så kan man även få köpa en bur och lite inredning.
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Måste bara säga att det är synd att höra att dom måste omplaceras :/. Jag hoppas att du hittar någon bra ägare och dom får ett forever hem. :) Men kul att se fler från pytte kullar, jag har nämligen två pojkar från henne också som är födda i december som jag knappt kan se skillnad. Jag måste kolla på hooden på ryggen då ena lite mer rak på ena sidan än den andra, haha.
Ja det är ganska trist att behöva göra det! Älskar dom jättemycket men känner att jag umgås mer med dom andra råttorna en dessa grabbar vilket jag tycker är helt fel av mig. Så jag vill att dom blir nummer 1 på någons lista. <3
Haha jasså?
Kom på att man måste göra en såndär omplacerings grej, men kan inte hantera så här kommer annonsen igen fast rätt:
Födelsedatum: 16/10 2014
Färg teckning hårlag: Släta, agouti eubk
Kullstorlek vid födsel: Minns ej
Faderns namn, födelsedatum, vikt: PKMLS Ninjo född 2012 08/26
Moderns namn, födelsedatum, vikt: PKLMS Nanna 2014 03/12
Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Anledning till omplacering är för att vi inte klickat och jag vill att dom kommer till ett hem som ger dom kärleken dom förtjänar.
Hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc:
Grabbarna är hur underbara som helst, inga problemråttor alls. Dom är sociala, nyfikna och väldigt mat-glada. Dom är underlägsna och flocksmarta. Dom har bott med 4-5 andra råttor mesta delen av sitt liv och har inget emot nya råttor. Dom har stamtavlor och kommer från "Pyttes Råttuppfödning" Enda sättet att se skillnad på dom är teckningen på magen. Den som har minst vitt är Devil och den mer lite mer är Lucifer. Säljer dom endast tillsammans då dom är väldigt tighta och älskar varandra. Är väldigt mån om vart dom hamnar och vill hålla kontakten efter omplaceringen. Hittar jag inte rätt hem får dom stanna hos mig.
Ort där råttorna finns: Stockholm
Pris:
200kr men hemmet är självklart det viktigaste.
Om man så skulle vilja så finns det en bur ( En jennybur) och lite inredning som kan köpas på sidan. Vill ha 200kr för det.
Får man fråga varför du inte klickat med dom? Är eventuellt intresserad.
Jag vet faktiskt inte, tror att det kan bero på att dom är mer intresserade i att leka en att mysa.
#5 Hur länge har du haft dom?
Sen dom var 5 veckor. :) Alltså lite mer en ett halvår
Hej! Jag skulle vara intresserad av Devil och Lucifer. Jag har nämligen en hane som hade en kompis men kompisen gick tyvärr bort, så nu är min kille helt själv och jag bor även i stockholm. Om dom är kvar mejla mig gärna så kan jag berätta mera om hur dom kommer att få det hos mig. Nikuapp@outlook.com är min mejl.
Tråden kan låsas dom har hittat ett hem. :)