Råttbloggar
Hej alla där ute!
Jag undrar om du har själv eller om ni vet någon bra blogg som handlar om råttor och är aktiv. Skulle vara roligt att ha någon blogg att följa som handlar om rådisar! :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Jag och min kompis ( råttanElin här på rif )har en blogg. här är Den ://r8ttisarna.bloggo.nu/
Jättesöta råttor ni har! ^^ :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Låter roligt! :)
Lite OT men kolla din blogg Gahich och såg de nya "irmaplädarna" jag har vart på ikea två gånger denna månad och letat och letat men inte hittat dem. Alltså hade de slutat med dem då
haha
men då vet jag vilka jag ska leta efter då 
// Stephanie och hårbollarna 
#5 ja så måste de varit! Dom nya är så galet snygga för de priset!! och kul med lite förändring efter att ha kört med de blå hur länge som helst!
#6 följer din blogg 
#5 IKEA ska/har sluta(t) med IRMA pläden och bytt ut till en annan för samma pris, minns inte namnet dock. Den skulle vara randig har jag för mig :) (var totalslut sist jag var på IKEA så vet inte exakt :P)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#10 Ja de är dom vi pratar om, finns bild på dom på min blogg :)
På bloggen finns bla: tips, fakta, inspiration,bilder mm..
Kul att det finns några råttbloggar! 😃
Har kört en råttblogg ett tag nu, ändå sen jag skaffade dom första råttorna. http://rattor.vitberget.se/
Jag och min sambo har en blogg om våra råttor! Den handlar om vår agility och trick träning men också om alla vardagsbestyr med råttorna. Vi är aktiva, även om det varit lite väl lugnt senaste tiden då våra minstingar har blivit tonåringar och hellre gräver upp blomkrukor och knager sönder dörrar än lyssnar på matte men nu börjar fokuset komma tillbaka igen så nu är vi igång med träning och uppdatering.
För att gå lite OT igen. 😇 Jag har försökt söka på de där nya filtana på ikea's hemsida. Men får inte upp några resultat. Någon som kanske vill hjälpa till o fixa en länk? Jag vill gärna kolla om de finns i lager innan jag beger mig till Ikea.
#3 Har du gjort designen på bloggen själv? Gud vad snyggt.
tovealice.weebly.com heter min är inte så jätte aktiv nu under vinter halvåret dock eftersom jag gillar att ta ute bilder bättre :P men lite träningsbilder och sånt kommer då och då och om det händer något roligt i vårat liv så uppdaterar vi självklart :) om man vill följa oss från början får man först gå in och kolla husmusen.blogg.se :P där finns det bilder från bland annat våran ölands semester vi gjorde i sommras när jag just skaffat den lilla skrutten :P
Jag har en blogg som inriktar sig på alla mina djur, inklusive råttor; http://fellivers.blogspot.se/ Andra djur jag skriver om: hundar, katter, kaniner, getter osv. :)
It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
#3 snyggt upplagt :-). Och kul att du länkade till mig.
Min blogg är både om djuren här hemma som mig osv. Har en till som jag endast lägger in avlidna djur för att spara det som är skrivet. Borde ta och styra upp en blogg till bara djuren.
Zpiller.blogspot.com
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#17 ja, tack!
#20 Tack! det är en grund till hur det ska se ut, men den är långt ifrån klar. Va tvungen att fixa iordning den lite snabbt så jag kunde publicera bloggen här haha.
Va kul att du uppskattade länkningen. Planerar att lägga in länkar till de uppfödare (eller andra rått-personer också) som jag haft en positiv kontakt med på ett eller annat sätt.
#12 varför har du en bild som jag ritat på din blogg?
http://img.bloggo.nu/r/r8kul/410/72513412s.png

Den tillhör mig och SRS!
jag har ingen aning? Det var min kompis som tog någon random från google. Sorry ska vi byta? :o
#23 det är totalt olagligt att bara ta en bild random från google!!.. kan bli rediga böter om copywright ägaren önskar anmäla.
Oj förlåt vi visste inte det :( Är bara 14 år. Men jag byter nu, tack för att ni sa till. Och förlåt igen… :(
#25 Bra. Förlåt om jag gick hårt fram.
Nej då :) Har inte bytt än men försöker lista ut hur man gör samt hitta en ny bild :)
Du letar upp en bild du önskar låna. Sedan kontaktar du personen som äger bilden om du kan hitta denne. Bara fråga om du får låna :-)
Eller letar upp bild som är tillåten att låna. Många sidor står det om man får låna osv.
Mer info: http://www.prv.se/Kunskapscenter/Immaterialratt/Om-upphovsratt/
Ta den med en nypa salt. :) Den är inte alltid så saklig, och ganska ofta rätt överdriven. Kanske mer en serieblogg än en råttblogg egentligen.
jag har en blogg som jag skriver om råttor!😃blir såååå glad om någon skulle vilja kolla in den!