Imorgon kommer pojkarna!
Idag har jag och sambon byggt och skruvat på vår bokhylle-bur, och imorgon ska jag åka och hämta våra nya familjemedlemar: en vit/svart 5 månaders pojke, hans agouti brorsa och en grå/vit lillebror som är 3 månader… de hade ganska mesiga namn, så de ska antagligen bli döpta efter romerska kejsare istället :)
Kommer inte kunna somna inatt, och det kommer vara mycket svårt att koncentrera sig på föreläsningen imorgon förmiddag :p
Bilder kommer imorgon!

Hej :)
Vad kul att du finns här!
Supermannen sitter just nu i soffan med sambon och har det mysigt- de verkar redan trivas bra :)
Tack för att jag har fått köpa dem, de är alldeles underbara!!

Tack! Vad skönt att de trivs redan!
KRAM TILL ER OCH RÅTTORNA!

Naaw va söta små rackare
de är jätte sööta 

Visst är de? :D
Fast de är ju väldigt mycekt större nu ;) Komemr lite söta bilder när jag orkar föra in dom i datorn…
Kom precis hem efter bion och tände i vardagsrumemt… hela gänget tittade på oss, gäspade och verkade tycka att vi hade VÄLDIGT konstig dygnsrytm :p
De är numera omdöpta till Nero, Tiberius och Claudius (hoppas inte förra matten misstycker, pojakrna verkar inte bry sig nämnvärt… ;))

kan du inte lägga in några bilder på din bur också? (a)

Superfina pojkar, och bur! :)
Var har du fått tag på nätet? Är på jakt efter något liknande..
Tänkte på stegarna du hade där. E de ett gammalt diskställ? Ser lite ut som det. E på jakt efter stegar men vill inte ha de som finns till fåglar. De e så vingliga och smala.

åh vikken fin bur! :)

Suuuuperniiice ju!! 

TACK allihop, det värmer!
Nätet är köpt på Silvan för 200 kr/rulle. (Har dock en hel massa kvar, så om någon i närheten av Lund är sugen så kan jag sälja det billigt)
Och ja, stegarna är från ett diskställ som jag hittade på överskottsbolaget :p
När man demolerade det och pusslade lite med såg och trälim blev det tre stora stegar, en kort och lite spillbitar att bygga med. Kanonbra! Råttorna blir glada och sambon får bli sju år igen och bygga grejer ;)
#17 Jättesmart ju! Jag får nog ta å springa till ÖB när jag kommer hem till Sthlm igen. Hoppas det inte gör ngt om jag snor din idé..? :)
Vilka söta råttisar föresten :) Fina namn de fick.

Nej för sjutton, jag har själv snott idén från någon här på forumet :)
Det finns så mycket man kan göra roligheter av som man inte ens tänker på!
tack- de verkar trivas med sina namn, dock är de inte speciellt lika sina namnar. Inte FULLT lika tyranniska ;)

JAG VILL HA DIN BUR!!! vet nån var man kan få tag på saker till inredning obs inte dyrt!! typ våningar o så?!