Råttor iFokus

Råttor

Etikett: buren-boende-inredning
Läst 684 ggr
Boon
0

Hjul till Savic royal suite?

Hej! Vi har en Savic, och ett av hjulen har spruckit mitt itu. Någon som vet om man kan få tag på reservhjul eller vad man annars kan ta sig till?

AnneN
0

Är buren gammal? Om den är relativt ny och du har kvittot kvar så kan du kontakta antingen tillverkaren eller återförsäljaren och begära att få reservdelen eller ny bur.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

VAASHii
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag rekommenderar dessa hjulen http://www.swedol.se/bs-1853.html med en M8 skruv och en platta om du har RS95.

Har man RSXL så kan man lösa det som på bilden! Lite meckigt men värt det enligt mig! 

Har de till alla mina burar och de håller mycket mycket bättre än originalhjulen!
Fick byta för jag hade en trevånings RS och det klarade inte originalhjulen men det gör dessa från Swedol :) 
Så jag hade kört på dem!

Boon
0

Tack så jättemycket för utförligt svar!

Råttpacket
0

Hej!

Väcker den här urgamla tråden,så slipper vi en ny.

Jag har haft min SRS 95 en vecka ungefär,och upptäckte nu att ett hjul blivit halvt söndergnagat. Finns det några andra hjul som passar till denna bur?

zickan
0

#4: Här kan du hitta orginal hjul och andra delar till Rs95 😊https://www.crtzoo.se/smadjur/burartransport/reservdelar/savic-suite-royal-95-hjul--st

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Hjul till Savic Royal Suite 95 Priset gäller per hjul. Hjulen finns i två varianter, med och utan broms. Obs! Beställningsvara ca 4-5veckor
Råttpacket
0

#5: Funkar dom stora hjulen till 95 också?
Det är ju såna som sitter på XL-buren.

zickan
0

#6: Vet inte hur hjulen ser ut på rs xl buren. Men om du läser texten i länken står det att det är hjul du söker om du söker till Rs95

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Råttpacket
0

#7: Ok,tänkte att det kanske var fel burnamn dom skrivit. Men passar dom till RS 95 så är det ju kanon. Dom hjulen är ju mycket bättre.

Tack så mycket för tipset 🙂.