(S) Critter nation 162
Säljer min bur critter nation 162 pga att jag inte har någon plats för den i källaren.
En riktig toppenbur! Den är i jättebra skick, ev någon rostfläck i något hörn. Den är inte tvättad i dagsläget och kommer säljas otvättad då jag inte har någon möjlighet att tvätta den pga jag flyttat hem till mina föräldrar över sommaren.
Den har stått oanvänd i ca ett år och innan det använd i kanske ett år, minns ej exakt. Buren står nedmonterad i källaren nu.
Två hyllplan + 3 stegar (med överdrag i blått/lila) följer med (det som följer med vid orginalköp).
Buren finns nu utanför västerås och hämtas här. Kan ev frakta den en kort bit mot betalning. Jag ska snart flytta till Skövde och kan ev ta med buren ner dit, mot betalning.
Pris: 2500:-
Plats: Finns utanför Västerås. Kan ev fraktas till Skövde mot betalning.
Kontakt: Jag kan ev vara lite frånvarande här på rif, svarar jag inte så mejla mig på sofialinnea888@hotmail.com
Mått? Jag bor utanför västerås, är intresserad :) Det är väll inte mycket skillnad på denna och royal suite 95 double? Eller misstar jag mig? :)
Mått tagna ur en annan tråd här på rif om samma bur! 🙂
Bredd: 91cm
Höjd: 162cm (Höjd per burdel 62 cm)
Djup: 62cm
Gallertjocklek: 2,5mm
Galleravstånd: 10mm
Bara några cm mindre då! :) Var exakt finns du? :) Det tar 20 min för mig att åka till västerås! :)
Mejlar min adress! :)
#5 Super! :)
Fin bur! ❤️
Buren är nu såld! :)
Den blev riktigt bra! :)