(S) Furet Tower
Säljer min ca 2 år gamla Furet Tower pga flytt samt att jag inte köpa fler råttor (ska alltså köpa en mindre bur).
Förutom små gnagmärken på några uppstickande delar i buren och en liten del som försvann i nedmontering (kan skicka bild om önskas) är den i väldigt bra skick. Delen som fattas fyller ingen egentlig funktion och gör därför inte buren sämre eller ranglig på något sätt.
När buren är fullt monterad med båda delarna har den måttet B 80 x D 75 x H 161 cm. Annars är en del B 80 x D 75 x H ca 80,5 cm
Buren finns i Åsa Kungsbacka (ca 30 minuter under Göteborg) och kan då hämtas här i Åsa. Men jag kan också mötas upp i Kungsbacka såklart! Buren går lätt att montera ner och tar då mindre plats att frakta. Vid köp kommer buren vara desinficerad och ha nya hjul!
Jag säljer denna för 1200kr då den som sagt kommer ha både nya hjul och vara desinficerad! 🙂
Hyllplanen kan skickas med, men skruvarna är lite slitna och sitter därför väldigt hårt. Samt röret som hjälper råttorna att ta sig genom de två delarna följer med.
Puttar upp lite
Har sänkt buren till 1000kr
Putt
Puttar igen
Är rätt intresserad om jag samlar ihop pengarna bara, lite svårt just nu hehe.
Bodde i varberg(veddige) innan så är 100 på var det ligger och kan hämtas vid plats isånnafall! :)
hur många hyllplan är det, och den är nermonterad vid köp isf va??
❤️
Hejsan! Buren finns kvar tills någon kan/vill köpa den! Det är tre hyllplan och två stegar. Den är nedmonterad! Kan skicka ytterligare bilder på den nedmonterad om du vill?
Önskar att jag bodde närmare.
Tillägger att jag har flyttat till Tom nu som ligger 10 minuter över Åsa. Men kan fortfarande frakta till Kungsbacka och Åsa!
Puttar upp lite
Hej:)
Jag och min dotter är intresserade av buren! Två råttor är den onödigt stor då? Ny på råttor så lura mej:)
Vill att de skall ha en stor bur så frågan är väl egentligen bara om den finns kvar?
Hej! Buren finns kvar men är "bokad" till måndag då en tjej ska komma och kolla på den och antagligen köpa den. Annars tycker jag denna är ett riktigt slott för två. Det brukar ju ofta sluta med att en skaffar fler råttor med hehe. Som det står i annonsen går den ju också att dela, vilket gör att en kan välja hur hög den ska vara. Detta är ju perfekt om en inte vill ha den fullt uppbyggt direkt!
Ok tack:)
Jag kan komma idag å köpa den men du har lovat the girl förstås…. Eller:)?
Kan ju bjuda över om du tvekar:)
Hejsan! Ursäkta att jag inte svarat dig, det har varit lite fullt upp här hemma och jag är inte lika aktiv här som på t.ex. facebook. Är det fortfarande av intresse att buda över? För tjejen har ännu inte kollat på den.
Detta är väl ända en furet XL:)
Ahaa, du har en till del :)
Yes jag hade halva buren uppmonterad på bilden för att hjulen hade gått sönder. Men har köpt nya som jag inte monterat fast än, utan medföljer vid köp av buren :)
Buren är såld, annonsen kan tas bort! :)