Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1093 ggr
ffaaannyyy
3

Omplacering 4 fina pojkar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej! Jag har fyra goa råttpojkar som tyvärr behöver nytt hem. Anledningen är att jag framöver inte kommer att kunna ge dom den tid de förtjänar och behöver. Det är inget roligt beslut men jag gör det för deras bästa. Dom är alla födda 5/11-14 och från samma kull. Jag gick på ett naturbruksgymnasie och det är därifrån råttorna kommer.

Det är väldigt mysiga och nyfikna individer och dom vill komma ut och klättra runt när man öppnar burluckan.  Dom heter Lucifer, Leo, Blixten och Castiel.
Lucifer: Den bruna. Minst av de alla men mest aktiv och busigast. Vill alltid komma ut och utforska. Jag skulle nog säga att Lucifer är den som bestämmer.
Castiel: Den gråa med minst vitt i pannan. Han har varit lite osäker sedan jag fick honom men en väldigt mysig individ och han vill komma ut lika mycket som dom andra men det tog ett tag att få honom säkrare. Han kan bitas om man är för på honom inne i buren men utanför har han aldrig bitits.
Leo och Blixten: Blixten har ett vitt streck i pannan, när han var mindre såg det ut som en blixt därav namnet. Leo har ett vitt V i pannan. Dessa två är väldigt lika varandra i sättet. Dom bits aldrig och är hur underbara som helst. Dom är en aning lugnare än de andra.

Dom bajsar på låda även om dom kan vara lite slarviga ibland.
Dom är tama och inte rädd för händer eller något.

Jag ser helst att de flyttar tillsammans och inte splittras på.

Söker en seriös och erfaren råttmänniska som vill ta över mina små pälsklingar!

• födelsedatum: 5/11-14

• färg, teckning o hårlag: Se bilderna som jag bifogat! De tre gråa har olika teckningar i ansiktet, två av dom är väldigt lika men man ser skillnad.

• kön: Hanar

• Kull, fader, moder: Vet ej

• syfte med omplacering, anledning: Se text ovan

• omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Se text ovan

• pris: Priset är inte viktigt, jag bryr mig bara om att dom kommer till ett bra hem!

• ort där råttan/råttorna finns: Dom finns i Hestra utanför Gislaved som ligger ca. 7 mil söder om Jönköping.

Jag har även en stor bur/voljär (se bifogad bild) som jag kan sälja med till den som vill ta över råttorna om han/hon vill ha. Finns också en del inredning om man vill ha med. Men då vill jag ha 1400 kr för den.
Måtten på buren är 145*85*60
Det finns också ett tak till buren, jag har valt att sätta fast bottengallret som var med som tak så att man kan hänga saker i taket.
Nypris: 2000 kr

Om ni vill ha med information är det bara att fråga! Ni når mig bäst om ni skickar pm  via facebook: https://www.facebook.com/fanny.gustavsson.54
Eller smsa: 0763159031

Jag har även lagt ut annons på omplaceringssidor på fb men tänkte att jag skulle prova här med om det finns någon råttvänlig själ som vill ta över mina små sötnosar. Detta är mitt första inlägg och jag är ny här på råttorifokus så jag har inte riktigt koll på hur allt fungerar än men jag hoppas att jag inte gjort något fel.

ffaaannyyy
2

Såg att bilden på buren kapades lite så lägger ut dom igen här.

ffaaannyyy
0

Finns det ingen som vill ta över mina pojkar? Behöver verkligen omplacera dom så fort som möjligt. Jag kan tänka mig att separera på råttorna och sälja dom två och två även om jag hellre säljer dom ihop. Men om det finns någon som är intresserad av två nya hanar kan jag dela på dom.

ffaaannyyy
4

Råttorna har fått ett nytt hem!

Karmatarerskanise
0

Vad bra :)