Intressekoll på 2 honor
Nu är det så att min älskling Arwen har fått en tumör. Som nu vuxit till den storleken så att hon besväras av den vilket har lett till att jag vill låta henne få somna in.
Då har jag kvar 2 honor som behöver nytt hem, OM det finns.
22/12 -14
Eówyn -Slät Silver fawn utan teckning Galadriel - Slät agouti eubk
Honor
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej
**Jag vill kolla om någon har intresse på två honor då jag ska avliva deras syster pga tumör. Jag har fått fast arbete vilket gör att jag inte kommer ha tid för att låta dom röra på sig utanför buren och dom kommer inte få den kärleken dom förtjänar från mig.
**
Eówyn är väldigt aktiv, är gärna framme och snosar och är intresserad. En riktig akrobat och kan bli en riktig mysklump!
**Galadriel köptes i djuraffär ( ja jag vet..) hon är syster till Eówyn (samma uppfödare och kull enligt djuraffären) men hade oturen att bli såld till djuraffär innan hon hann komma till mig. Hon har alltid varit en nervös råtta. Ganska skygg också. Men med handen på hjärtat så har jag inte riktigt haft tid att jobba med henne 😞 Trots det så har hon ALDRIG bitit mig eller någon annan, inte heller visat några tecken på aggresivitet.
Hon är inte aktiv utan en riktig mespropp som helst skulle vilja ligga och få godsaker 24h om dygnet. Därför är hon även en tjockis.**
Dom kommer säljas tillsammans med en bur där alla tillbehör följer med. Vattenflaska, matskål, sputnik, trästege, trähängare, ett hyllplan och ett par oanvända hängmattor för en symbolisk summa som 200:- Bilder kan skickas vid intresse
Norrköping
0720303139, skicka gärna sms vid intresse då jag jobbar och inte har mobilen på drygt 8-9h
Where you invest your love
you invest your life