Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 494 ggr
NyanRat
4

Första råttan inom Go cart!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en liten rolig sak att läsa :) För ett tag sen dog Luddes bror och bästa vän Link (RIP). jag har hittat en kompis dock kan det dröja lite eftersom vi är på semester :(. Detta ledde till att Ludde just nu alltid befiner sig på min axel, vilket funkat utmärkt. Hittade till och med ett fyrstjärnigt hotell som sa att det var ok att ha Ludde i hotellet. Så, idag åkte vi till en go cart bana. Jag trodde först att vi Ludde och jag) skulle få sitta lite längre bort i bilen pga ljudet. Dock så vande sig Ludde snabbt och blev mer och mer nyfiken på bilarna. Tyvärr fick han inte köra :(. Som tur var fick han sitta i en när ett par personer ville fotografera och klappa (vilket uppskattades av Ludde). Resten av dagen satt Ludde och följde bilarna med blicken och fortsatte drömma om en karriär inom go cart. Med den här texten ville jag bara säga att bara för att du är en råtta betyder inte att du inte kan ha en karriär. Jag vet att det finns flera jurist-råttor eller ekonomer där ute. Fortsätt drömma! (Det bör finnas en bild när Ludde efter ett långt tags klättrade nådde första plats)

Grodan
1

❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Emouse
1

För gulligt❤️❤️❤️

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤