Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 422 ggr
Emouse
0

Vad ska jag göra?

Vad ska jag göra i en situation som denna??:( Råttorna mina, får inte längre komma ut som dom ska. Jag mår dåligt och dethär återkommer och återkommer i tid ich otid. De får knappt komma ut 4 dagar i veckan. Sen så söker min pappa (som jag bor hos varannan vecka) ett nytt boende längre ifrån min mamma och det betyder att jag inte kommer att ha tillgång till att släppa ut dom när jag är hos pappa eftersom det är långt emellan och han är allergisk. Jag har 4 fodertåttor och 2 tonårings råttor. Jag förstår ju själv att det är taskigt att låta dom leva så. Mina älsklingar:'(!!!!!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Zakaraa
0

Det är tråkigt när man får motgångar som begränsar ens djurhållning.
Det du kan göra är bland annat att lämna dina foderråttor tillbaka till sina ägare så har du 4 råttor mindre direkt, du kan utan problem lämna tillbaka råttorna till dem som du är fodervärd åt. På så sätt har du endast dina egna två råttor kvar.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Emouse
0

Jag vill inte skiljas ifrån dom:( men vad har jag för val igentligen? Inte så mycket. Jag bara gråter och gråter med råttorna i min famn, de ger så mycket energi och glädje!:'((

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤