Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 614 ggr
NyanRat
0

Ensam hanne

Idag avlivades min lilla Link, vilket tyvärr lämnar min hanne Ludde ensam kvar. Finns det någon som kan tänka sig att låna ut en hanne eller ta emot en? Ludde är en jätte snäll och extremt mat glad kille som minst har ett år kvar innan han blir en gubbe (född ?/2/13). Jag är öppen för många olika förslag!

NyanRat
0

Hane* i rubriken

R4ttus
0

Tror du har lättare att få napp med lite mer info 🙂  Var du bor, hur råttorna bor och deras aktivering osv.

Även mer info om Luddes personlighet gör det nog lättare för en matchning ^^

Den tråden om en annan råtta i behov av kompis var väldigt bra som tips:

http://rattor.ifokus.se/discussions/558868708e0e7454ba000d65-vi-soker-en-tillfallig-rattkompis-snarast?discussions-1

NyanRat
0

#2 Tack för svaret! Ludde (Vi) bor i Stockholm i en ville (med mysig trädgård). Buren jag har är en botten med ett trä hus och en sputnik jag hängt precis ovanför den alspåns täkta marken. Två plan och två hängmattor (fler saker till buren ska köpas in) Ludde är en allt i ett. I bland vill han absolut inte gosa och bara vara själv, men nästa minut så följer han efter dig och så fort du stannar klättrar han upp för att få bli klappad. Han är dock generellt väldigt snäll och gosig. Dessutom så är han vääääldigt mat glad. Skulle kunna tänka mig att bla vara fodervärd åt en liten söt hane som vill göra ludde sällskap. PS. Nästa vecka är vi antagligen i södra Sverige (Isaberg)