Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 703 ggr
dorkey
1

(K) Råtthanar/bebisar sökes

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej alla (nya och gamla fokusar!) en gammal rått- och hundnörd här som inte varit aktiv på år och dagar.

Efter ett smärre avbrott (typ 6 år) med råttor när mina sista hanar gick bort, så är tiden inne igen. Jag och min sambo flyttar till en stor lägenhet i Umeå och råttbeståndet ska införskaffas!

Vi letar efter friska hanar, temperament och hälsa går före något annat, och gärna i färger och varianter som; Blue, olika varianter / russian silver, Burmese, Mock Mink, Mink, Cinnamon, Pearl, Dove, Chocolate Agouti. 

Men som sagt, hälsa och temperament går före. Gärna dumbo, men inget krav!

Vad finns det för spännande kullar, eventuellt omplaceringar, inom den närmsta framtiden (Juli/Augusti)?

En lite dåligt uppdaterad hemsida, men här kan man läsa lite mer om mig och min råtthållning, från burar till mat; dorkeysrats

Bjuder på en gammal råttplopp-film från min gamla Pax.
Vänliga hälsningar! /gammal rått-tokis 😍

tötenöten
0

Melle's Rats (Umeå) tror jag har en kull planerad i Juli/Augusti. Har för mig hon satsar på Mock Mink (Jag har iaf en mock mink grabb ifrån henne) :)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

zickan
0

Rebellions finns också åt ditt håll. 

Jätte kul att du återkommer igen till råttvärlden. På tok för länge sedan man såg dig här ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

dorkey
0

#1 Okay, tack! jag ska kolla upp det! :)

#2 Jajamen, Rebellions kommer jag med största sannolikhet köpa ifrån också, vi har kontakt. :)

Haha tack Zickan! Det var efterlängtat vill jag lova. Lite mer aktivitet kommer efter jag fått hem nya rattisar igen!

sockerrattan
0

Jag kanske oxå har bebisar på gång om parningen tar!

Lättast är det om du kontaktar mig via min mail. Är inte inne här så ofta!

gunnerhell@msn.com

Mia//