(S) Furet Tower
Säljer en Furet Tower! Mått ca 160cm hög och 80x70cm djup/bred, med tre stora luckor. Det går även att använda bara halva buren om man vill. Den är i bra skick bortsett från ett trasigt hjul, några rostiga partier på gallret, samt lite gnagt på plasten (inget hål någonstans dock). Två rör följer med, samt en rosa/lila Sputnik. Ska gräva lite i gömmorna och se om jag har något mer värt att skicka med.
Buren finns i Bettna, men kan tas till Nyköping. En ny Furet Tower ligger just nu på 2199kr (extrapris) på zooplus.se - jag säljer min för 900kr! 🙂

Gnagt på plasten, värsta stället

Trasigt hjul, går förmodligen att byta om man vill det?

Mvh Stephanie 

Perfekt bur för de som gillar att inreda och vill ha gott om plats för sina råttor 🙂 Går säkert att dela av den också, om man vill använda den till två flockar istället.

Mvh Stephanie 

Reservhjul finns att köpa (4 pack) på CyberZoo :) Tips ifall någon vill köpa men är osäker p.g.a det trasiga hjulet :) Skickade nyligen efter två förpackningar själv 👍
Snyggt blått rör förresten!
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Hyllplan?
#3 Inga hyllplan ingår. Om någon är intresserad men tycker att priset är för högt - släng iväg ett PM så ska vi nog kunna komma fram till en lösning :)

Mvh Stephanie 

Finns den kvar? Har skickat ett pm!
Nu är buren såld så annonsen kan tas bort :)

Mvh Stephanie