Ensamma råttor
Hejsan, nu är det så att jag börjat jobba i Stockholm samtidigt som jag har 2 hon-råttor hemma i norrköping, så just nu är dom ensamma 3,5 dagar i veckan, så jag skulle vilja veta om det finns någon vänlig själ som vill ta emot dessa, känns så dumt att de ska vara ensamma.. Dom kommer med stor bur! Dålig bild..
Det är viktigt att du följer annonserings reglerna i RiF.
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
födelsedatum: april 2014 färg, teckning o hårlag: vit albino och en helsvart med vit mage. kön: honor kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): vet ej faderns namn, födelsedatum, vikt:vet ej moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: anledning står i annons. omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: dom är bra tillsammans, vet ej hur dom är med andra, dom är väldigt nyfikna med god aptit, de ända är att dom börjar vi osäkra när man vill vara med dom då man inte är hemma mycket längre! pris: Vill bara att en som har tid kan ta dom! ort där råttan/råttorna finns: norrköping telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): mail henka70@hotmail.com!