Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1245 ggr
Daydreams
0

8 dagars bilder på bebisarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

äntligen fått min kamera till att funka så här kommer lite bilder på mina bebisar.

Daydreams
0

några till

Daydreams
0

lite mer

Daydreams
0

mamma Nara som tycker att nu får det f*n räcka, nu ska bebisarna tillbaks till boet!

TopasPearl
0

De var jätte söta:)

lolaisdenied
0

Åh så söta!

BettySue
0

oh söta! Vilka färger ser det ut att bli?

Daydreams
0

Tror det blir black  men osäker på vilken teckning. Och dom "rosa" tror jag blir himalayan eller siameser.

Digitalis
0

Aouh, Nara påminner om min Tesla..

//frida

CamillaS
0

naaw så söta pluttisarRäcka ut tungan

angeliicaa
0

Ååh herregud!! Såå sööta!

Sarakechi
0

Aaahw.. Så söta dom var..
Ja kommer förbi nästa lördag å kikar på dom..

Håll två av dom ljusa till oss :)

Daydreams
0

oj, 2 ljusa kan ni inte få, en ljus och en svart blir det.

Sarakechi
0

Ah..de va de ja menade..de var ju de vi kommit överrens om ;)

De blir nog bra..längtar till nästa lördag då ja får se dom små sötnosarna :D

Daydreams
0

åhh nu inatt har dom flesta börjat öppna ögonen.Blir helt till mig av lycka. De är ju så underbart söta.

Teckningarna syns nu också och ser ut som jag har en s ba, förmodligen blir han silver eftersom self är ovanligt.

De siameser/himalayan Pew som öppnat ögonen är rödögda.

Sen är det ett par av de svarta som är eu bk, och ev en irish mm.

Nu börjar dom kravla omkring ordentligt och tycker inte alls det ärkul att ligga i en hög längre. Ska bli roligt när dom kommer in i popcorn åldern.

Grodan
0

Grattis till massa fina bebbs! Vad kul att du fått sm, hi eller pew!!! Skrattande

Popcornåldern? Råttor kommer väl inte in i den? Eller menar du åldern då de älskar att äta popcorn? Flört

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Daydreams
0

hmmm. Vet inte om du skämtarCool.

Men vid 3 -4 veckor blir dom som popcorn och poppar runt överallt hela tiden.

Terato
0

Är det inte möss som blir så?

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Ninja
0

Åh bebisar med nyöppnade ögon är ju så charmiga! Du måste ju lägga in nya bilder nu. ;)

Daydreams
0

ja jag vet, ska försöka ta lite bilder ikväll om kameran behagar funkaFundersam

Grodan
0

#16 haha… skämtade om åldern då de tycker om att äta popcorn ja… Popcornålder har jag faktiskt aldrig hört någon säga om råttor. Du menar väl eg bara busåldern. Det spritter i benen på dem och de busar som tokar. Vi har inte döpt den tiden till något. Får de sitta med jämnåriga kamrater kan de ju leka sådär busigt i många veckor… (en del mer eller mindre hela livet).

Popcornåldern på möss däremot är ett känt begrepp och det står för att de är väldigt oberäkneliga och kan hoppa iväg då de blir rädda - de kan vara väldigt lättskrämda i denna ålder (inträffar mellan vid 2-4 veckors ålder).

Råttungar blir ju aldrig på detta sätt - rädda! I a f inte normalt funtade råttungar.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Daydreams
0

Alltså jag visste inte att man kallade en tid i möss liv för popcornåldern. Det är bara ett ord jag själv brukar säga eftersom dom far runt överallt som popcorn i en gryta. Och inte för att dom är rädda utan tvärtom, för att dom ska upptäcka allt och busa runt.