Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 611 ggr
[Trollbjörken]
0

(S) 3 hanar i värmland

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • födelsedatum 6/3 2014

• färg, teckning o hårlag Russian blue, silver black, siamese svartögd alla är släta

• kön hanar

• kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 15/14

• faderns namn, födelsedatum, vikt Amanitas Quorn, vet ej ålder och vikt

• moderns namn, födelsedatum, vikt Candylands Frida den älskade, vet ej ålder eller vikt

• syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Dygnet har för lite timmar…Jag har fått jobb där jag nu på slutet har jobbat flera 12timmars pass, pluggar och har märkt att tiden inte räcker till för alla mina djur, därför har jag valt att killarna ska få hitta nytt hem där de kan få möjlighet att komma utanför buren,

• omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Jättesnälla och mysiga killar! Alla kommer fram och vill gärna ta mat ur handen, då jag inte har haft tid på sistone att umgås med dom så gillar de inte att bli upplockade, men väl uppe gillar de att gosa, Tudor (den russian bluefärgade) somnar ofta i famnen på en när man kliar honom.

• pris Gratis till rätt hem, vill man ha buren (en ommålad vit royal suite, behöver dock slipas och målas om då det inte blev bra vid målningen) och massa tillbehör så vill jag ha 500 kr.

• ort där råttan/råttorna finns Arvika värmland

• telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus)
    email blackzoone@hotmail.com, telefonnummer kan fås men jag vill helst ha första kontakt via mail eller här på iFokus, kollar inbox varje dag.

[Trollbjörken]
2

Kan låsas, pojkarna har hittat ett nytt bra hem