Råttor iFokus

Råttor

Etikett: buren-boende-inredning
Läst 530 ggr
lizzplace
0

AKUT söker liten bur

Hej! Söker någon som kan låna ut en liten bur i Norrköping idag 28/4. Min ena råtta attackerar dom andra i buren helt oprovocerat o behöver sätta henne i egen bur ett tag. Om nån har en bur så smsa mig för har inte koll på rif. Söker inom tätorten i norrköping så jag kan hämta den! 0760906551

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

[AnimeV4]
0

Om du inte får tag på det kanske en SAMLA-låda från IKEA kan vara en bra lösning tills vidare?

lizzplace
0

#1 får testa de, har en hemma men den är den minsta. Har jag tur får jag hem min gamla ikväll men skulle behöv en bur p dagen :/

/ Lizette

[AnimeV4]
0

#2 Ajdå! Det är alltid något och bättre än bråk iallafall! Det kanske är en god idé att skaffa en plan B till situationer som denna? Hoppas att det löser sig för dig 🙂

lizzplace
0

Har en mindre bur men den brukar va på landet så dom är där på sommaren haha, hade glömt ta hem den haha men får hem den idag :)

/ Lizette

R4ttus
0

Du har inte någon transportbur då?

Eller någon stor kartong att göra lufthål i som akutlösning över dagen. (Och ställa den i t.ex. badrummet isf om hon skulle gnaga sig igenom) Flyttkartong på vinden/förrådet?

Hoppas det löser sig!

[AnimeV4]
0

#4 Bra att det löser sig! 😃

lizzplace
0

Tack för alla tips. FIck hem min gamla bur som jag hade när jag bara hade två så hon o hennes syster (som är den enda hon är snäll mot just nu) har fått flytta in där tillfälligt :)

/ Lizette

[AnimeV4]
0

#7 Hoppas att ni hittar roten till beteendet!

axa
1

Såg att arkenzoo reade ut dunabur för 199 kr om det är av intresse.