Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 509 ggr
savannah76
4

kozy kokong

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är infon om kozy Som jag har i annonsen. 😊Kozy kokong är en slags hängmatta för smådjur som är I form av ett mysigt bo. Det är lätt att tvätta den i tvättmaskinen på 40 grader ut och in.  Den finns i flera utformningar med olika ingångar och olika storlek. Den hängs högst upp i buren. Mina råttor älskar den och ingen av kozy har blivit tuggad på.  De olika sorterna är kozy kokong för flera råttor den är ok för 2 stora eller 6 ungar.  Kozy enkel är med en ingång med plats för 1 stor eller ca 3 ungar. Kozy dubbel har två bo hålor och plats för flera råttor.  Kozy landgång är som en vanlig hängmatta. Den kan även bli dubbel. Kozy mini är en liten bo kokong med en ingång med plats för 1-2 ungar eller en mindre råtta.  Kozy korg är en bohåla med en ingång och den ligger på botten av buren och är väldigt bra för en hona med nyfödda bebisar. Det medföljer extra band till så den senare kan hängas upp och användas som en kozy kokong. Man kan beställa extra klätterflätor till alla.  Jag flätar och väver alla förhand och därför kan jag anpassa den till de flesta önskemål. När det gäller färger så kan man välja starka färger med mönster eller enfärgad i milda färger. Detta då kozy tillverkas av trasmatte trasor. Ev frakt kostnader tillkommer på 56kr posten frakten tar 1- 3 dagar.  Vid köp av flera Samfraktar jag gärna. 😆