(K) Råtthona i Skåne
Jag måste hitta sällskap till min lilla då hon väldigt snart kommer bli ensam, så en råtthona sökes! Gärna runt 1-års åldern, men en bebis funkar lika. Kan även ta två tillsammans.
Jag söker främst efter en lugn individ som inte är för skygg, men skriv lite och berätta om råttan/råttorna i PM så får vi se 🙂
Jag bor i Ljungbyhed, så bra om det är runt där… Behöver ta tåg om det är mer än 40 min bort, så att mötas halvvägs om det är längre än så uppskattas verkligen!
För övrigt så bor hon i en Savic royal suite 95 double, har alltid torrfoder/vatten och daglig fri lägenhetsvistelse + färskfoder. PMa för mer info om så önskas 🙂
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
Jag har två ettåriga väldigt snälla damer som jag inte längre kan ta hand om pga ändrade familjeförhållanden.
Min ena tjej söker hem. Du kan läsa mer här: https://www.facebook.com/groups/479284412225576/permalink/484790358341648/ Det låter som att det hade passat bra :)
#1 Har skickat mejl men väntar fortfarande på svar!
#2 Vilken sötnos! 😍 Hur är hon i flocken, eller vilka problem uppstår i din flock med henne? Varför blev hon omplacerad innan hon hamnade hos dig?
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.