Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 195 ggr
Marrefarre
0

AKUT: Hona omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu skiver jag igen! Ha haft en tråd innan, men ingen vissade intresse. Det börjar bli kris här.

Jag fick hem en liten flicka hit p.g.a. att ägaren inte ville ha henne (tänkte avliva henne). Man hon är INTE en handtam och jag har inte tid till att hålla på med henne så mycket, plus att jag har precis fått mina första råttor. Det börjar bli lite kris nu, för det verkar som att hon inte äter och hon är skit rädd när man kommer med handen. Den lilla flickan finns i Malmö!

Någon som ska hjälpa till :)

Mymlan
0

Handtam och skiträdd då man kommer med handen, rimmar dåligt i mina öron.. Går hon med de andra?

Hur många matskålar har du till dem om de går ihop? äter de alla ur en så blir den svagare bortskuffad.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Marrefarre
0

Har tre matskålar och tre matskålar med färskmat. Han som hade dem hade dem trill råttmat och så fick den här skabb och då kudne han inte ge den till ormen, och så ville han inte behandla den, så jag tog den och gick till vetrinären.. Hon går skit bra ihop med de andra. Hon har sin syster i buren också hon är mycket tam, mer våglig. Jag vill att Gabbi som råttan heter ska få det bra. Då tycker jag det är bättre att hon kommer till någon som har mycket tid och kan ta ut henne och sitta och mysa med bara henne i nån timme om dagen så hon lär sig. Vill inte att hon mår dåligt och jag har inte riktigt den tiden att bara lägga ner på henne.

Marrefarre
0

Sorry hade skrivit fel i inlägget hon är INTE handtam