(S) Bur och tillbehör i Göteborg
Säljer bur H:82 B:67 D:42. Galleravstånd 2cm
Begagnat skick, lite gnagt i 3 hörn, varav ett är lite söndrigt och lagat med silvertejp (se bild).
Stor lucka fram, samt "lucka" till fågelbad på ena kortsidan som en antingen kan stänga igen med buntband/snöre eller fästa ett fågel/degusbad utanför som en liten "balkong".
Även två mindre "hål" (se bild) på andra kortsidan där det satt matskålar förut. Dessa matskålar finns kvar fast just nu på annan ort, men kan hämtas om det önskas. Dock var de ganska små, och mina stora herrar kom inte igenom hålen så jag använde andra skålar. Men har en mindre råttor så kan en sätta något för.
Inte i superbra skick men fullt användbar!
Tänkte mig 150kr, men går att pruta vid snabb affär. Finns även en del inredning som kan säljas vid rätt pris. (Hus, toalett, sputnik, två transportburar och lite annat..) Hämtas hos mig i Göteborg.
Fattar inte varför bilderna hamnar på sniskan.. Någon som vet hur jag kan ändra det?
Sänker priset till 70kr då jag bara vill bli av med den nu. Har som sagt en del inredning också, bilder kan skickas på det vid intresse.
Buren är såld, vet ej hur jag tar bort inlägget??