Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1411 ggr
Emeliejosefinaa
6

[O] Två råttkillar letar efter ett nytt hem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
  • födelsedatum : 31/10 2014 

• färg, teckning o hårlag : släta, brunvit, svartvit. 

• kön : Pojkar

• kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) : 6 st 

• faderns namn, födelsedatum, vikt : Viggo, okänd, okänd. 

• moderns namn, födelsedatum, vikt: Zelda , Januari 2014, okänd. 

• syfte med parningen el om det är omplacering, anledning : Att få ihop tiden med allt har blivit svårt på senaste tiden, och känner därför att råttorna inte fått tillräckligt med tid och kärlek. Jag har länge velat om jag ska göra detta beslut, men känner att det är oetiskt att ha kvar råttorna för min skull.  De förtjänar någon som inte behöver krisa med tider. 

• omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc :

Jag har bara haft de två bröderna tillsammans,  men de sköter det fint och har inte stött på något bråk mellan dem.

Julius är en härlig och go råtta som gärna sitter och myser i luvan eller i knät.  Han är lite försiktig av sig. Medan han utforskar så måste han springa tillbaka till mig för att kolla att allt är som det ska. Barnmat är det bästa han vet. 

Milo är en lite mer självständig råtta när han är ute. Han älskar att klättra och utforska allt han kommer åt. Men de kommer stunder då han också kan klättra upp längst kläderna och sätta sig på axeln. 

Både Milo och Julius har blivit lite försiktiga av sig pga av att deras tid ute minskats. Men de är hur goa som helst och tar inte lång tid för dem att vänja sig vid andra människor. 

• pris - Jag skänker båda råttorna mot ett bra hem. 

• ort där råttan/råttorna finns : Växjö. 

• telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) : 0768358939 , lättaste sättet att nå mig.

Emeliejosefinaa
1

Putt!

pellepojken
1

Hej !    Har du hittat något hem till dina pojkar än.

Emeliejosefinaa
1

Hej! Nej det har jag dessvärre inte gjort. Bara massa som söker ormmat. :s

pellepojken
7

Hej   Man tycker ju att det är fel forum att söka reptilföda på här inne. Sen ser dom att du söker ett nytt hem åt dom.

Jag kan erbjuda dina pojkar att få ett hem här hos oss. Ett gäng killar i varierande åldrar. Är du intresserad så kan jag berätta hur dom kommer att få bo o leva.   🙂

Emeliejosefinaa
1

La ut en annons på blocket också. ;) Du kan pm:a om du vill! :)

marathos
0

Hur har det gått, har pojkarna fått nytt hem?