Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1228 ggr
Emouse
0

(K) Rymlig, stilren bur

Nu återupptar jag råttandet!

Söker en rymlig, fin bur, ej mindre än en t.e.x Savic Zeno 2. Helst under tusenlappen. Vill inte ha små fågelburar, alt. voljär isåfall.

Kan endast ta mig till Västerås härifrån. Så transport hit vore super!  

Några förslag?🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Rödluvan
0

Jag har den här

Emouse
0

#1 den var fin, Kan dessvärre inte betala via internet.. Vart finns du? Om du bor i närheten kan vi kanske fixa till det kontant? Hur stora luckor är det?

Rödluvan
0

Nej alltså jag vill inte sälja min! ^^ Det var bara ett förslag på en ny och billig bur, den finns som du ser på Tradera

Emouse
0

Jaha, då missuppfattade jag det!😂

[Fusion200]
0

Jag har en voljär, men den måste rengöras först och det är ganska svårt.

Emouse
0

Har du några bilder? #5

[Fusion200]
0

Den är isär plockad och den enda bilden jag har är bilden från sidan jag fick den ifrån, men man får ju inte ladda up bilder från nätet här, men jag kanske kan skicka i ett pm.

[Fusion200]
0

Den är med i den här tråden

http://rattor.ifokus.se/discussions/4d71441cb9cb462227059557-din-rattburrattburar

#24, dock så finns det inga platformar på min, så det är bara en voljär, den är runt 120 hög och runt 55-60-70 på dom andra sidorna.

Och på #22 här är samma bur:

http://rattor.ifokus.se/discussions/4d71793ab9cb46222108943f-bilder-pa-era-rattburar

Emouse
0

#8 Den skulle kunna gå, men det beror lite på om du kan ta den till västerås och priset, såklart. Är ju igentligen inte så mycket för sådana men den var ju rymlig, det är ju det viktigaste.

[Fusion200]
0

Har räknat fel, är jätte dålig på kartor och trodde at västerås var i stockholm, så det går tyvärr inte.

Emouse
0

ok🙂

zickan
0

Min granne i västerås har lite till salu. Ska kolla när hag kommer hem på om jag kan hitta nån bildlänk. Är mer än 1 av samma modell. Nån form som skall gå att bygga ihop. Tror han ville ha 500 per bur

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Eller söker du upp daniel thufvesson på fb och skickar pm

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Emouse
0

Tack zickan! Tackar och bockar om du vill kolla efter en länk, avaktiverat min fb för ett tag nu🙂

[[Mellebelle]]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag säljer  denna! :) men då var de ju avståndet..

Emouse
0

#15 men åh, det är precis en sådan jag vill ha ju, om det ska vara i snyggaste laget😉 Men avståndet, ja, umeå ligger ju på andra sidan jordklotet… typ..😐

Emouse
0

Puttar upp!

[[Mellebelle]]
0

haha jaa de var ju de som var problemet :/

Emouse
0

putt