Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 807 ggr
R4ttus
2

(S) Hängmattor, Uppsala.

(För tillfället skickas ej, utan "loppmarknad" hemma hos mig som gäller tyvärr 😕  Vill att en eventuell köpare ska kunna se dem på riktigt så att säga först, främst eftersom de flesta är begagnade. Måttbandet är väck, så kan inte heller ta mått just nu.)

Jag har översvämning av hängmattor här hemma och tänkte därför se om det finns något intresse för dessa hängmattor. Alla är sydda för hand (ett stort intresse jag har), och sydda med väldigt små och täta stygn (dubbeltråd ofc), och de begagnade har överlevt jag vet inte hur många tvättar både i maskin och för hand.

Fluffhängmattorna tål också tvättmaskin utan problem. De kan se konstiga ut direkt efter tvätt, men blir jättefina så fort de har torkat helt.

Dessa är begagnade.

1 Svart teddyfleece på sovsidan.  Mjukt glansigt leopardtyg på andra sidan som ej fransar om det skulle gå upp, vet inte vilken tygsort.

2st hörnhängmattor (rätt små).

1st Mindre avlång.

1st Större avlång.

Pris: 50kr för allihop.

**-
**

2 Grön teddyfleece, och småfluffigt leopardtyg.

2st hörnhängmattor.

1st fyrkantig.

1st avlång.

Pris: 50kr för allihop.

**-
**

3 Ganska tunna hängmattor, svart vanlig fleece och tunt kamouflagetyg.

1st rektangulär.

1st hörnhängmatta.

Pris: 10kr för båda.

**-
**

4 Ikea-fleece fyrkant med vita fluffkanter.

Pris: 10kr

Sprillans nya.

5-8 Sängmoddellen. De runda hålen är av rostfritt material, och ikeas S-krokar passar utan problem.

Pris: 50kr styck.

Begagnade.

9 2st vita fluffisar, rektangulära. En med svart upphängning och en med vit.

Pris: 30kr styck.

**-
**

10 2st identiska lila fluffisar rektangulära. (Den 3e hängmattan la jag dit bara för att få blixten på kameran att sluta bråka)

Pris: 50kr styck.

**-
**

11 En tunnelaktig sak. De flätade fleecerepen är tänkta att trä S-Krokar igenom där man vill. På bilden är det knutet i änden för att göra de kortare, men går att ta bort knuten om man vill.

Pris: 30kr.

**-
**

12 En rektangulär mindre hängmatta i … märkliga färger, fleece.

Pris: 10kr

Sprillans nytt set.

13 2st av sängmodellen, och 1 fyrkantig. Microfleece (extra mjukt) på insidan, rosagrön kamouflage på andra sidan.

150kr för alla 3.

R4ttus
1

Glömde visst dessa.

14 Rosa teddyfleece på ena sidan.

1st hörn.

1st liten rektangulär.

1st fyrkantig

**Pris: 40kr för allihop.
**

**-
**

15 Vit teddyfleece på ena sidan.

2st hörn.

1st liten rektangulär.

Pris: 30kr för allihop.

R4ttus
0

Kan också tillägga att alla hörnhängmattorna är speciellt måttade för att passa under ferplast grå hörnhyllplan.

tötenöten
1

Intresserad av 15 och 11! :) Eventuellt intresserad av 6an också. Pappa ska neråt Bålsta imorgon så undrar om han ksk kan hämta upp de då? :) (Bor i Lycksele)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

R4ttus
0

#3 Skickat PM 🙂

R4ttus
0

6, 11, 15,  sålda 🙂