Sthlm-sala eller närliggande
Hej!
Det är så här att jag har fått tag i en kastrerad hane genom råtthjälpen och nu skulle jag behöva lite transporthjälp. Finns det någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig? Det är lite bråttom då han inte har några kompisar där han bor nu.
Så ska du åka från sthlm mot sala, västerås eller dalarna så hör hemskt gärna av dig.
Mvh Camilla

Min kompis jobbade i stockholm förra veckan och skulle tillbaka till Kristianstad i skåne. Det var synd att du inte behövde transport då, för nu jobbar han på öland. Men jag ska höra mig runt bland kompisar som jag känner i stockholm! Många av dem brukar åka ner till Kristianstad ibland. Jag ringer runt idag och jag skickar ett pm ikväll. Hur pass bråttom är det?
Åker man verkligen förbi sala, västerås eller så när man åker till kristianstad? Blir inte det åt lite fel håll?
Åker de förbi här så skulle jag vara jätte tacksam om de kunde hjälpa. Då råttan Peppe som han heter inte har några kompisar nu så är det ganska bråttom. Ju fortare dessto bättre =).

Nej jag vet inte riktigt, men de kan säkert köra en omväg:) Det är ju för en bra sak. Men forsätt leta för jag kan inte säga helt säkert att någon kan. Vi får hoppas att antingen en vän till mig eller någon annan hjälper dig:)
Jag fortsätter leta och väntar med spänning på ditt svar 
Ingen annan som ska åka?
*putt*

bor i sala så jag kan inget göra..
*Puttar en gång till*
Ingen som ska till sthlm i morgon?