Täppt i näsan????
Åh, tog precis upp min ena grabb och han låter som att han är täppt i näsan, något som kommit inatt. Jag tänkte igår att han inte var lika aktiv som vanligt men tänkte bara att han var trött. Idag har han varit ute men klev nog mest upp i min säng och la sig still där. Det låter precis som att han är täppt i näsan.. Har filmat och ska försöka lägga upp, vad kan jag göra? Ska göra roiboos nu med massa honung i.. :(
Instagram (storyof.cinnamon). ✍️
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är filmen…
Våra artiklar är ett jättebra ställe att kolla på, samt är forumsök mycket bra för att se vad andra medlemmar har fått för svar- Just nu är det många råttor som har haft rossel/förkylningar så var uppmärksam på vad som skrivits i andra trådar :)
Försök få upp luftfuktigheten i rummet råttorna bor, och droppa gärna några droppar Kang Jang eller Echinaforce i vattnet.
Går det inte över eller blir bättre på 1-2 dagar så boka tid hos veterinär. Just nu ligger det bara i nosen, och förhoppningsvis håller det sig där, men i värsta fall kan även lungorna bli påverkade till slut.
Jag har redan bokat tid hos vet, ska dit 14.40.. Vågar inte chansa, det gör så ont i mig att höra honom rossla så högt och i varje andetag.. Skulle inte klara av att höra honom så hela helgen, usch. :( min lilla kille! Finns det något annat jag kan göra annars för att få honom att andas lättare? Öka lyuftfuktigheten är lite svårt då jag bor i ens tor etta utan dörrar. :( men jag har lagt in massa filtar och en filt över buren, hans bror ligger bredvid och håller honom varm och så, båda får hänga med till vet för säkerhetsskull. Borde jag stoppa honom innanför tröjan eller låta honom sova i buren tills vi ska åka? Vanligt är iofs att dom sover nu på dagen då jag vanligtvis inte är hemma..
Köp ett portabelt element. Finns på Clas Ohlson.