Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 773 ggr
VampireGirlElvira
0

(Sökes) Rått uppfödare i Norrbotten.

(Satte denna för annonser. Visste inte vars jag skulle sätta den annars. ^_^ Jag vet att det finns liknande trådar här på rif.) Hej allihopa! Nu är det så att jag och min man funderar på att skaffa oss råttor hit hem till oss igen, så nu undrar jag om vilka bra uppfödare det finns här uppe i Norrbotten som säljer råttor? (Men det kommer att ta en liten stund innan vi skaffar oss råttor igen, men jag vill bli förberedd på var det kan finnas bra uppfödare här.) :D Vi vill helst ha honor igen. Färg och "hårlag" (eller vad det nu heter) spelar ingen roll. Rexad, släthårig, siames, icke siames, black hooded, dumbo, toppörad mm spelar ingen roll bara om det är honor. :) Det här blev lite småkonstig "annons", men om ni förstår vad jag menar, så söker vi nu bara bra uppfödare och planerar på att skaffa oss råttor igen. ^_^ Så jag hoppas på att denna annons är godkänd. :)

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

JenniferSoderberg
0

Fjordell här på RiF är den jag vet i Norrbotten, tror hon ska finnas med på RiFs Uppfödarlista. (:

Zolah
0

västerbotten så har du sockerråttan

VampireGirlElvira
0

Okej. Tack så mycket alla. ^_^ Det är bra att vara ute i god tid och kolla upp uppfödare bara så att man kan planera mera. :D Men vi har bara pratat om att skaffa oss råttor igen. Det är därför jag är ute i god tid. :)

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."