[O] Tre hanar i skåne
Finns det någon som kan hjälpa mig med att ta hand om mina 3 hanråttor då vi blivit allergiska i familjen. Idag bor dom i vår stuga på tomten och måste omplaceras innan vintern.
födelsedatum: Tage är född Mars 2014
Plus och Minus är födda i början i månadsskiftet mellan Maj och Juni 2014 och är kullsyskon. De har fått sina namn eftersom Plus har en större och längre rand på ryggen än vad minus har.
färg, teckning o hårlag: Tage är en rex och är vit med en grå rand på ryggen.
Plus och minus är vita med en mörkbrun/svart rand på ryggen.
kön: hanar
faderns namn, födelsedatum, vikt: Jag vet inte
moderns namn, födelsedatum, vikt: Jag vet inte
Kullstorlek vid födsel: Jag vet inte
De är mycket sällskapliga och vill gärna vara ute och springa, Alla trivs tillsammans. De är även väldigt keliga av sig.
De har en stor bur på två våningar. Allt medföljer vid omplacering.
pris: Jag vill inte ha något för dom bara att dom kommer till ett bra hem.
Dom finns i Skåne.
Om ni är intresserade så kan jag nås här eller via: sirapstomaten@gmail.com
Kanske en annan rubrik hade passat bättre?
Byter rubrik så den är lättare att förstå
har du fler bilder? plus verkar ha en himla fin hooded teckning :)
Tage, Minus och Plus (:

åh, jag hade verkligen velat. Men har lovat mig själv att inte skaffa fler råttor nu. dessutom har jag redan två vuxna hanar, inte säkert att de skulle gå att introducera.
Lycka till i alla fall!
Finns de kvar?
Annonsören verkar inte vara superaktiv här
men om du är intresserad så borde du kontakta annonsören via epost. Jag har copy pastat in epostadressen här nedanför.
"Om ni är intresserade så kan annonsören nås här eller via: sirapstomaten@gmail.com"
Var i Skåne finns dom?
De finns i Åhus, lite utanför Kristianstad. (:
Inte hittat någon som kan ta dem ännu?
Nej, tyvärr :(
Vad händer om ingen kan ta dem? Är allergin så lite att det är möjligt att ta allergitabletter?
Vi kan ta allergitabletter, men vi kan inte ha dom inne i huset så dom bor ute i en stuga på tomten.
Jag r intresserad, bor i skåne. Du kan höra av dig i pm om du är intresserad så vi kan tala vidare om de tre om de nu finns kvar! :)
Hej, skickade ett mail men skriver även här. Lyckades du omplacera de små liven?
trådskaparen har bett mig ta bort annonserna. Så de låses
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.