Råttnamn honor
Hejsan! Är just nu stolt ägare till 4 små råtthonor! Hade först 2 råttor som heter Juno och Alaska, och i tisdags fick jag hem 2 till underbaringar. Men saken är den att de ännu inte fått något namn och jag kan verkligen inte komma på något.. Jag vill ha något som går bra ihop med Juno och Alaska. Förslag mottages gärna! :)
Råttor, råttor och lite mer råttor!
Åh jag älskar namn, så jag ger det ett försök med inspo från de namn du redan har. Hur ser de ut förresten?
Dallas, Luna, Hera, Klara, Lilja, Lavendel, Noelle, Rakel, Linnea, Maräng, Texas, Cleo(patra), Vilja, Vilda, Is/Isa, December, Grynet, Stjärna, London, Sushi.
Något du gillade i mixen?
/Surpan
Jag gillar personligen namnen: Trixie, Timjan, Pipper och Pixie
#2 Timjan var jättefint!
/Surpan
#1 Luna, Hera, Lavendel, Vilja, Stjärna.. Så många fina :D
#2 Pixie var fint det också :D
Båda två är ljusgrå på ryggen och vit på magen och den ena är dumboörad (Den dumboörade har även ett delat öra eftersom mamman bet sönder det så hon är väldigt speciell).. Är så dålig på teckningar och sånt, men ni får nog kanske ett litet hum om hur de ser ut :)
http://www.annonsera.se/images/00060/0/unga-tamr%C3%A5ttor.jpg
Typ som de på denna bilden :)
#4 + #5 Dom låter jättesöta! 🙂 Kul att du gillade några namn, jag fick intrycket av att du gillade lite ovanliga söta namn som ändå hade lite tufft i sig. Lycka till med namnen, hoppas du får fler bra förslag.
/Surpan