Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1640 ggr
Charlie2006
4

(s) 21/01 svarta honor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
  • födelsedatum - 11/12 - 2014

• färg, teckning o hårlag - Svart dumbo slätthårig och svart european berkshere topörad.

• kön - 3 honor

• kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - 12 vid födsel, 11 vid 4 veckor.

• faderns namn, födelsedatum, vikt - Orion, 24/03 - 2014, vikt ligger på 650 gram, russian Blue dumbo slätt, import Bulgarien.

• moderns namn, födelsedatum, vikt - Mage, 28/06 - 2014, vikt ligger på 300 gram, himalaya egenuppfödd.

• syfte med parningen el om det är omplacering, anledning - Anledningen är att jag gillar dessa två råttor i deras karaktär, hur dom better sig mott oss och mott andra råttor.  Mamman är mera åt det galena hållet, ska alltid hålla på med något. Ranglåg och funkar med alla råttor utan problem. Pappan är en mys farbror som är supersnäll mott alla. Båda har hållit sig friska, och har långlivade och friska linjer, obesläktade med varandra. 

• pris - 200 kr/råtta

• ort där råttan/råttorna finns - Rävlanda, Härryda.

• telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) - https://www.facebook.com/frida.magnusson.9 eller här på iFokus.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
3

Ett gäng sociala töser, kommer fram och gillar att kolla vad man håller på med. Inga latmaskar, matälskande gäng. Säljes ändast till hem med kompisar eller tillsammans.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

chiyoo
0

Åhh är intresserad av din svarta dumbotjej. Har du fler bilder?

Charlie2006
0

Dessa r[ttor 'r ganska sv[ra att fota, dom vill inte vara still. 

Berkshere honan har flyttat, kvar finns dumbo t;sserna, som vill komma till hem.

Min hemsida

//Frida

Hexadermia
0

Dessa honor vore perfekt för mig. Synd att det är så sjukt långt bort (är bosatt i Stockholm). Annars skulle jag vilja ha de två tjejerna du har kvar. Är ute efter svarta flickor.

Charlie2006
0

bara lilla svarta t;ssen som stannar som 'r kvar h'r hemma, resten har hittat sina hem.

Min hemsida

//Frida