Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1008 ggr
[klarabastin]
2

rått vakt

hej jag heter Klara och skulle gärna ta hand om din råtta/råttor under helger eller lov etc. Du står för buren och mat. men allt annat står jag för:)

maila mig gärna om ni har frågor eller vill diskutera passning. klarafinatussilago@gmail.com

mvh, Klara

Cochon
2

Kan nog vara en bra idé att skriva var du bor också. :-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

JenniferSoderberg
4

Saker som jag skulle vilja be dig skriva är: Vars du bor. Hur du bor. Hur gammal du är. Ifall det är ok för dina föräldrar, om du är under 18. Vad för erfarenhet du har av råttor. Vad de kommer få för aktivering.

Vermin
3

"hej, jag är en tjej på 13 år son älskar djur"

wynomie
6

#3 Varför så otrevlig?

[klarabastin]
0

#1 oj glömmde helt bort förlåt:(

jag bor i vasstan i stockholm men kan ta mig över hela stockholm om jag behöver hämta djur

[EvelinaL]
4

#3 Vad spelar det för roll, har du hört talas om dyslexi tex. det är inte som du inte förstår vad hon menar.

JenniferSoderberg
0

#5 Vill be dig svara på de frågor jag skrev också.

zickan
2

Skriva mer om vad man erbjuder. Dels ev egna djur då råttor är rätt motagliga för virus/bakterier som själva kan bära detta fast de utåt är friska.om det finns rovdjur eller hö ätare i hemmet. Och hur man planerar hålla isär. Sköter hygien. Smittor sprids via luft och hanteringm typ kläder hår djur som möts soffa säng de delar fast inte samtidigt. Men även bra att säga sin kunskap om djuret man erbjuder passa. Hur kommer djuren att få hanteras mm.hur är kunskapen att hantera råttor som kanske är lite stela och liknande. Kan du se vanliga symtomer på olika förkylningar sjukdomar osv att du(förälder/myndig person) ansvarar ev djur får vård i tid eller kontaktar ägare så ni kan diakutera vad att göra. Lite detta som jag tror personen ovan önskar att du berättar. Fast denne använde en kortare rakt på sak text

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[klarabastin]
1

#8 #2Jag kommer att skriva ett nytt inlägg med alla era frågor och svar så att ni inte behöver titta kommentarerna mera:)

Zakaraa
0

#4 & #6
Varför är det otrevlig att citera någon? 🤔
Det jag ser är ett svar på en fråga som #2 frågade om - ålder.
Eller har något inlägg ändrats?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Zolah
1

Tror hon hakade upp sig på att det var felstavat, och trodde personen gjorde narr av TS