[O] En hona i Uppsala
Det är med ett tungt hjärta som jag letar ett nytt hem åt min lilla Willow på snart 1,5 år. Hennes syster har nyligen gått bort och kvar bor hon med en gammeltant på över två år och tre växande tumörer, så Willow kommer snart att bli ensam och jag vill vara ute i god tid och hitta rätt hem till henne.
**Willow
**
Födelsedatum: 20 Maj 2013
Färg, teckning, hårlag: Hona. Black eubk. dumbo, slät.
Kullstorlek: Vid födsel 19 st och vid 5 veckors ålder 17 st
Fadern: Färg/teckning: Black hooded
Modern: Färg/teckning: Husky roan
Pris och reg: ej reg, hemmet är viktigare än pris.
Omplaceras pga: Hon kommer bli ensam inom snar framtid och vi vill ta en paus ifrån råttägandet.
Willow är en underbar liten råtta, hon är inte mycket för att gosa, men hon är rolig att bara titta på, hon ska undersöka precis allt och är en jäkel på att klättra.
Att bli upplyft med händerna ovanifrån är läskigt, men det är lätt att "skopa upp" henne. Hon har aldrig visat tecken på aggresivitet och hon ÄLSKAR att pussas. Detta är ingen nybörjarråtta i och med att hon kan vara lite rädd av sig, men hon är inte heller något problem. Jag tror att hon skulle passa bra i en större flock där hon kan slappna av och bara få vara råtta, vi har alltid haft tålamod med henne och accepterat att hon inte är någon knähund.
Jag är väldigt mån om vart hon hamnar, och vill ni/du komma och hälsa på är det inga problem.
Kontakt: Sker via PM eller mailadress: sarahhedlund@hotmail.com
Ort där hon finns: Uppsala, men transport kan lösas.
Annons: ej låst
Skulle admin vilja ta bort eller låsa annons då Willow har fått ett nytt hem!