Råttor iFokus

Råttor

Etikett: buren-boende-inredning
Läst 633 ggr
moawist
2

Så mycket rosa som möjligt!

Försökte få min pojkvän att kolla på råttburs-inredning men allt jag fick som svar var "välj vad du vill", så bara för det så tänkte jag jävlas med honom och hitta helt rosa inredning. Skulle behöva hjälp att hitta så mycket rosa som möjligt 😃

Ska dock inte ha det rosa utan hade tänkt klicka hem mest trä inredningar eftersom att jag tycker det både ser bäst ut och tycker det känns bäst.

zickan
0

Finns inte så mycket trä som är rosa som jag sett. Däremot är det svårare tvätta trä och drar åt sig mer kiss ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

moawist
3

#1 Haha nej det var inte så jag menade 🙂 Hade bara tänkt skrämma upp honom genom att visa bilder på rosa inredning (typ rosa plast) och lura honom att jag tänkt köpa det.

Har faktiskt redan träfärgad inredning i varukorgen som jag hade tänkt att klicka hem ifrån början 😃

zickan
0

Ah.. ja som sagt, finns inte så mycket. Vet att teddytassen.se har haft nån rosa igloo och savic tunnel. 
Ö&B har rosa trådkorgar billigt för tvätt som är utmärkt till råttorna. 
rattrations kanske har

moawist
0

#3 aja, får väl försöka hitta på något, men tack tack

zickan
0

Höhö… hittar du tar jag gärna tips. Letar nämligen rosa/lila inredning

R4ttus
2

Sålde en massa rosa grejer för ett tag sen, du kan ju lura honom att du precis köpt det begagnat och att det skickas. Har en bild på allt du kan använda i gamla säljtråden 😂

http://rattor.ifokus.se/discussions/53e7e53f8e0e741c59009e16-s-rosa-inredning-uppsala

moawist
0

#6 Tack så mycket!