Råttor iFokus

Råttor

Etikett: buren-boende-inredning
Läst 5456 ggr
carrocarrocarro
0

råttbur hemmagjord köpes!

Söker egengjord råttbur. Gärna vit. Sthlm och angränsande län. Någon som har att sälja?

Evelina_F
3

Hej! Jag har en bur som jag byggde själv. Ska omplacera mina pojkar så kan tänka mig att sälja den buren nu. Finns i Skövde. Den är i fint skick, kan behöva ett nytt lager vit lack på insidan bara. Har inga gnagare så den är orörd på det sättet :)

Evelina_F
2

Två bilder på insidan av buren. En del inredning finns kvar också.

johsel97
0

hur mycket kostar den ?🙂

Evelina_F
0

Johsel97 - Jag byggde klart den runt maj förra året, då hade jag lagt ca 2000 kr på den. Den har sedan använts i ca 8 mån, så kan tänka mig att sälja den för 1000 kr. MVH

Evelina

LitenEstelle
0

#1 Måste bara säga att den var himla snygg! 🙂

(e.s.) 

Evelina_F
1

Tack tack! Har lagt ner massor med timmar på den och är himla nöjd :) Hoppas någon annan kan njuta av den nu!

MissanTissan
0

#1 säljer du inredningen? c: Är på jakt efter mer saker till mina grabbar.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Evelina_F
0

Inredningen på bilderna köpte jag för ca 8 månader sen, så har bytt ut mycket. Det som finns kvar och är värt att "sälja" kommer troligtvis bara följa med buren. Bättre för dig att köpa nytt i samma stil tror jag :) Jag har t.ex. gjort egna hängmattor av bl.a. kökshanddukar och fleece och köpt lyktor i olika material att ha som bon! :)

MissanTissan
0

Okej! c:

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

carrocarrocarro
0

Evelina! Jag skulle gärna köpa.. men jag bor i sthlm.. hur löser man det? 😂

Evelina_F
0

Hej Carro! Jag har inte möjlighet att transportera den till sthlm tyvärr, det är ifall du kan ordna så att du kan hämta den isf?

carrocarrocarro
0

Tänkte vad det kostade med bud typ.. :)

Woonis
0

Vill bara sticka in och berömma dig! RIKTIGT fin bur!! Stilren ☺️