råttbur hemmagjord köpes!
Söker egengjord råttbur. Gärna vit. Sthlm och angränsande län. Någon som har att sälja?

Hej! Jag har en bur som jag byggde själv. Ska omplacera mina pojkar så kan tänka mig att sälja den buren nu. Finns i Skövde. Den är i fint skick, kan behöva ett nytt lager vit lack på insidan bara. Har inga gnagare så den är orörd på det sättet :)

Två bilder på insidan av buren. En del inredning finns kvar också.
hur mycket kostar den ?🙂
Johsel97 - Jag byggde klart den runt maj förra året, då hade jag lagt ca 2000 kr på den. Den har sedan använts i ca 8 mån, så kan tänka mig att sälja den för 1000 kr. MVH
Evelina
#1 Måste bara säga att den var himla snygg! 🙂
(e.s.)
Tack tack! Har lagt ner massor med timmar på den och är himla nöjd :) Hoppas någon annan kan njuta av den nu!
#1 säljer du inredningen? c: Är på jakt efter mer saker till mina grabbar.
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Inredningen på bilderna köpte jag för ca 8 månader sen, så har bytt ut mycket. Det som finns kvar och är värt att "sälja" kommer troligtvis bara följa med buren. Bättre för dig att köpa nytt i samma stil tror jag :) Jag har t.ex. gjort egna hängmattor av bl.a. kökshanddukar och fleece och köpt lyktor i olika material att ha som bon! :)
Okej! c:
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Evelina! Jag skulle gärna köpa.. men jag bor i sthlm.. hur löser man det? 😂
Hej Carro! Jag har inte möjlighet att transportera den till sthlm tyvärr, det är ifall du kan ordna så att du kan hämta den isf?
Tänkte vad det kostade med bud typ.. :)
Vill bara sticka in och berömma dig! RIKTIGT fin bur!! Stilren ☺️