Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1058 ggr
VenomSugar
2

Råttflickor söker nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Efter att ha utvecklat svår allergi och astma kan jag tyvärr inte ha kvar mina små råttor längre, och dessa damer söker ny ett nytt kärleksfullt hem.

Jag söker någon med erfarenhet och intresset att ge dom ett för alltid-hem, mycket kärlek och utetid. Har också två stora burar samt foder och burspån för flera veckor frammåt samt andra tillbehör.
Den yngsta är ca 6 månader, den äldsta 1,5 och den tredje där emellan.
Uppdateringar om hur de har det i sitt nya hem är ett krav!

Hoppar på svar!
(Råttorna finns i Stockholms-området)

Födelsedatum: Vet ej.
Färg, teckning och hårlag: Chocolate berkshire standard, Mink standard samt en Blazed svart/vit standard (dumbo).
Kullstorlek vid födsel: vet ej.
Infomation om föräldrar finns ej.
Syfte med omplacering: allergi.
Om råttornas karaktär: Spirit(den äldsta) fick en svår start i livet med dålig hantering av säljaren, men värmer sig upp med mycket kärlek och tålamod, vill helst inte bli busad med men plockas lätt upp och sitter gärna på axeln. Har framgångsrikt introducerats till två nya flockmedlemmar. Började med bråk men slutade med kärlek.
Lawliet (mellerst): Älskar kel och uppmärksamhet. Har utan problem blivit introducerad till nya råttor.
Zelda(yngst): En busig råtta med mycket energi till lek. Hamlar då och då i bråk med sina burkamrater men löser det alltid sinsemellan.
Pris: råttorna går gratis till rätt ägare.
Ort där råttorna finns: Stockholm.
Kontaktsätt: Skriv ett par rader till min e-mail: venom.and.sugar@hotmail.com. Sedan kan vi höras vidare på telefon!

Zolah
1

tips: läs annonsreglerna så går det garanterat bättre att få svar

VenomSugar
0

putt

Madde-J
0

Mer exakt vart bor du?

tötenöten
0

Skickat ett meil!