Vilken färg?
Hej, idag köpte jag en liten pojke (har två andra hemma). Han heter Milo och är en liten sötnos på 4 månader. Jag köpte honom i djuraffär så jag vet inte vilken färg han är. Någon som vet? Jag tror att han är rex (?) (ber om ursäkt för dåliga bilder, han ville inte vara stilla tillräckligt länge för att kunna fota ordentligt!)
Jag vill säga dålig svart men på två av tre bilder har han en brun ton (inte rostning utan tonen) som får mig att vilja säga Choklad (det kan även vara bilderna som ljuger lite). Men jag skulle tippa på att det är en dålig black :)
Inte self (helfärgad) i och med de vita tassarna, har han teckning på magen också? :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Nej, han är helt svart (eller vad det nu är:)) på magen. Han ser svartare ut på riktigt så jag tror bilderna ljuger lite ;) Är han rex? Syns inte så mycket på bilderna men han är lite lockig i pälsen och morrhåren är också lite lockiga.
Det är möjligt att det är rex men jag vågar inte uttala mig om det ifrån de bilderna som finns i tråden. Det kan även vara velveteen men troligtvis är det rex.
Jag sökte på velveteen på Google men hittade bara några få bilder som liknade honom. Jag kan försöka få bättre bilder på honom imorgon (om han vill ;P).
#5 Rex och Velveteen kan se identiska ut beroende på om den ena är bra eller dålig.